خبرگزاری کار ایران

محتشمی‌پور:

وزارت کشور باید از افزایش مشارکت زنان حمایت کند

یک فعال سیاسی اصلاح‌‌طلب خواستار حمایت وزارت کشور و معاونت امور زنان ریاست جمهوری از افزایش مشارکت زنان شد و گفت: شاهدیم که تابوی وزارت زنان در دوره احمدی‌نژاد و انتصاب سفیر زن در دولت یازدهم شکسته شد که اتفاق خوبی است و خدا را برای آن شکرگزاریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فخرالسادات محتشمی پور در دومین نشست مجمع زنان اصلاح‌طلب اظهار کرد: وزارت کشور و معاونت امور زنان باید از هر حرکتی چه اصلاح‌طلب و چه اصولگرا برای افزایش مشارکت زنان حمایت کنند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تابوی مشارکت سیاسی زنان شکسته شده است گفت: شاهدیم که تابوی وزارت زنان در دوره احمدی‌نژاد و انتصاب سفیر زن در دولت یازدهم شکسته شد که اتفاق خوبی است و خدا را برای آن شکرگزاریم.

در ادامه این نشست فاطمه راکعی نیز گفت: خوشبختانه از نظر تشکیلاتی در وضعیت خوبی قرار داریم و شورای سیاست‌گذاری اصلاحات در حوزه‌های انتخاباتی تشکیل شده است.

وی با اشاره به تلاش زنان برای مشارکت سیاسی گفت: باید تلاش کنیم که زنان توانمند به عرصه بیایند. شاید در این راه مشکلات و چالش‌هایی همچون مشکلات اقتصادی وجود داشته باشد یا این زنان ممکن است مورد انتقاد برخی مردان جریان های تندرو نیز قرار بگیرند که البته این مسئله مایه تاسف است.

 

کد خبر : ۳۱۷۵۱۶