خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام ابوترابی فرد در جمع خبرنگاران:

نگاه منفی به نامه 4 وزیر ناشی از عدم توجه به مسایل ملی است

نایب رییس مجلس گفت: هرگونه نگاه منفی به نامه 4 وزیر اقتصادی کابینه خطاب به رییس جمهور ناشی از عدم توجه به مسایل ملی است و رییس جمهور با این نامه برخورد مثبت و مناسبی انجام داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا حجت الاسلام ابوترابی فرد در حاشیه مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله خزعلی با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی پیرامون نامه مقام معظم رهبری به رییس جمهور  و تایید برجام اظهار داشت: نقشه راه برجام را مقام معظم رهبری به صورت شفاف تبیین کردند و باید در قوای سه گانه از تمام ظرفیت‌های خود برای تحقق مفاد نامه رهبری که دستاوردش افزایش اقتدار نظام در اجرای برجام خواهد بود، استفاده کنیم.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی پیرامون امکان ائتلاف اعتدال گرایان با اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو گفت: صحبت کردن در این رابطه در مقطع زمانی فعلی زود است .

نایب رییس مجلس در پاسخ به سوالی پیرامون نامه 4 وزیر دولت یازدهم به رییس جمهور گفت: 4وزیر کابینه با اشرافی که نسبت به مشکلات اقتصاد ملی به ویژه در حوزه پولی و عرصه بازار بورس و سرمایه داشتند نظر خود را برای رییس جمهور تبیین کردند و راهکارهایی را براساس وظیفه خود ارایه دادند .

وی این اقدام 4 وزیر کابینه را ارزشمند و ستودنی دانست و بیان داشت: هر نوع نگاه منفی به این گام ارزشمند ناشی از عدم توجه به مسایل ملی است .

ابوترابی فرد تصریح کرد: رییس جمهور با این نامه برخورد شایسته‌ای صورت داد و اقدام رییس جمهور در ارایه طرح خروج از رکود نیز در این راستا بود که امیدواریم دولت و مجلس با نگاه مشترک در مسیر حرکت پرشتاب اقتصاد ملی گام بردارند.

نایب رییس مجلس نامه 4 وزیر کابینه را به هیچ وجه نشانه‌ای از اختلافات اعضای هیات دولت ندانست و تصریح کرد: به نظر من نامه 4 وزیر حکایت از عقلانیت و دریافت صحیح و احساس مسوولیت در برابر دولت و ملت بود .

وی در پایان خاطرنشان کرد: این نامه در راستای افزایش اقتدار دولت نگاشته شد و باید از این 4 وزیر تقدیر به عمل آورد و تا جایی که من می دانم نگاه رییس جمهور هم مبتنی بر این اصل بوده است.

کد خبر : ۳۱۷۳۴۷