خبرگزاری کار ایران

صدیقی:

جامعه‌ای که شهادت دارد اسارت ندارد/امریکا بدنبال بمباران فرهنگی ما است

asdasd
کد خبر : ۳۱۳۷۹۵

امام جمعه موقت تهران گفت: امروز آمریکا به دنبال جنگ سخت با ما نیست؛ بلکه به دنبال بمباران فرهنگی ما است تا تفکر انقلابی و ولایی را به تفکر غربی مبدل کند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، در دومین کنگره سرداران و 4500 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه، که در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد، با اشاره به تشییع سردار شهید حسین همدانی در تهران و همدان گفت: با این تشییع با شکوه، بصیرت و ولایتمداری ملت ایران و جایگاه سپاه و بسیج در دلهای مردم نمایان شد.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: امروز انسان در خانه خودش مورد هجوم است. اخلاق، عزت و شرف مرز دارد و پاسداران تنها از مرزهای خاکی پاسداری نمی‌کنند.

وی افزود: ذلت فرهنگی منشأ همه شکست‌هاست و اگر در عرصه فرهنگی متحمل شکست شویم ناخواسته به سرباز دشمن تبدیل خواهیم شد.

آیت‌الله صدیقی افزود: جامعه‌ای که شهادت دارد اسارت ندارد، و اگر تفکر و فرهنگ شهادت‌طلبی تعطیل شود اسارت فرهنگی پدید می‌آید.

وی با بیان اینکه امروز جهاد ما جهادی عمیق تر از گذشته است تأکید کرد: امروز آمریکا به دنبال جنگ سخت با ما نیست؛ بلکه به دنبال بمباران فرهنگی ما است تا تفکر انقلابی و ولایی را به تفکر غربی مبدل کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز