خبرگزاری کار ایران

باهنر در پاسخ به تذکر آیین‌نامه‌ای:

بسیاری از متقاضیان استیضاح فانی امضایشان را پس گرفتند

نایب رئیس مجلس با اشاره به رعایت نوبت در طرح سوال نمایندگان از وزرا در صحن علنی، توضیح داد: بسیاری از امضا کنندگان استیضاح وزیر آموزش و پرورش امضای خود را پس گرفتند

به گزارش ایلنا، سیدمهدی موسوی‌نژاد در نشست علنی روز سه‌شنبه (۳۱ شهریور ماه) مجلس، در تذکر آیین نامه‌ای گفت: بین داشتن سرمایه و استفاده از سرمایه فرق است و با توجه به اصل ۳ قانون اساسی باید عدالت در کشور وجود داشته باشد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ‌بیش از یک سال است سوال خود را از وزرای کشور، آموزش و پرورش و صنعت مطرح کرده‌ام و همچنین بحث تحقیق و تفحص از بنزین‌های وارداتی را عنوان کردم٬ اما در صحن علنی تاکنون مطرح نشده این در حالی است که سوال و استیضاح برخی از نمایندگان از وزرا ارجحیت دارد.

محمدرضا باهنر در پاسخ به تذکر موسوی‌نژاد گفت: بالاخره اعداد و ارقامی که مطرح می‌شود ثبت شده و حتی نفس کشیدن نیز لحاظ می‌شود!

وی ادامه داد: ‌اگر عنوان می‌شود ۱۰ سوال در طول یک سال مطرح شده باید توجه کرد که با وجود ۳۰۰ نماینده در سال ۳ هزار سوال حدودا مطرح بوده این در حالی است که زمان محدود است و باید نوبت‌ها رعایت شود.

وی گفت: سندی ارائه دهید که نشان دهد سوالی بعد از سوال شما از وزیر اجازه یافته باشد در صحن علنی مطرح شود تا بررسی کنیم.

نایب رئیس مجلس افزود: شما عنوان می‌کنید ما عادل نیستیم اما باید توجه داشت موضوع در حدی که شما عنوان می‌کنید نیست و باید توجه کنید که بسیاری از امضا کنندگان استیضاح وزیر آموزش و پرورش امضای خود را پس گرفتند.

کد خبر : ۳۰۷۰۹۹