خبرگزاری کار ایران

کمیجانی به ایلنا خبر داد:

تصویب کلیات طرح تشکیل پارلمان‌ اصلاحات در جلسه شورا/ غریبانی رییس دوره‌ای شورای هماهنگی شد

رئیس دوره شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از تصویب کلیات طرح تشکیل پارلمان اصلاحات در جلسه شب گذشته این شورا خبر داد.

فرج کمیجانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به جلسه شب گذشته شورای هماهنگی جبهه اصلاحات عنوان کرد: جلسه دیشب طبق روال با حضور اکثریت اعضا برگزار شد و در این جلسه کلیت طرح پیشنهادی کمیته سیاسی مبنی بر تشکیل پارلمان اصلاحات مورد تصویب شورای هماهنگی قرار گرفت.

وی افزود: بر اساس این طرح مقرر شد در جلسات آینده کمیته سیاسی، با بررسی‌های کارشناسی آیین‌نامه‌ اجرایی و نحوه دعوت از احزاب و گروه‌های اصلاح‌طلب توین و جهت تصویب نهایی به شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ارائه شود.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات یادآور شد: این تصمیم برای این اتخاذ شد تا بسترهای لازم جهت استفاده لازم از مشارکت فکری و اجرایی همه احزاب و گروه‌های اصلاح‌طلب در پیش‌برد اهداف اصلاح‌طلبانه هموار شود.

کمیجانی ادامه داد: در بخش دیگر جلسه شب گذشته مقرر شد تا در جلسه مشترک میان هیات رئیسه شورای هماهنگی و شورای راهبری اصلاح‌طلبان، در مورد نحوه اجماع کامل اصلاح‌طلبان در سراسر کشورهماهنگی‌های لازم انجام پذیرد.

وی گفت: از جلسه آینده ریاست دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بر عهده علی‌محمد غریبانی دبیرکل انجمن اسلامی مهندسان ایران خواهد بود و آیت‌الله موسوی تبریزی نیز به عنوان دیبرکل مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه نایب رئیس شورای هماهنگی در این دوره خواهد بود.

کد خبر : ۲۹۳۱۲۹