خبرگزاری کار ایران

حبیب‌زاده به ایلنا خبر داد؛

تاکید رییس دولت اصلاحات بر لیست واحد اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس

یک فعال اصلاح‌طلب گفت: رییس دولت اصلاحات در دیدار اخیر٬ بر لیست واحد اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس تاکید داشت.

افشین حبیب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به فعالیت‌های انتخاباتی اصلاح‌طلبان عنوان کرد: کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات طبق مصوبه در حال تشکیل کمیته‌های انتخابات استانی است و در بسیاری از استان‌ها این کمیته تشکیل شده و در مابقی استان‌ها در حال شکل‌گیری است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: از سوی دیگر کمیته راهبردی هم طبق مذاکراتی که با کمیته انتخابات داشته٬ به شکل همسو و هماهنگ در حال تشکیل کمیته‌های استانی است. برای همین در ماه‌های آتی شاهد فعالیت‌های منسجم‌تر اصلاح‌طلبان در زمینه انتخابات مجلس دهم خواهیم بود.

حبیب‌زاده با تاکید بر اینکه میان فعالیت‌های کمیته انتخابات و کمیته راهبردی اصلاح‌طلبان هیچ تعارضی وجود ندارد، گفت: در نهایت اصلاح‌طلبان یک لیست واحد و مشترک برای انتخابات ارائه خواهند داد. این موضوع در جلسه اخیر رئیس دولت اصلاحات نیز مورد تاکید قرار گرفت.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه اختلاف‌نظری در مجموعه اصلاح‌طلبان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: با توجه به درایت و هماهنگی‌های صورت گرفته میان نیروهای اصلاح‌طلب در روزها و هفته‌های آینده اخبار شفاف‌تر و منسجم‌تری از فعالیت این کمیته‌ها ارائه خواهد شد.

حبیب‌زاده در پایان تصریح کرد: اساس کار کمیته راهبردی از بدو تشکیل، فراهم کردن زمینه مشارکت بیشتر مردم است و در موارد اختلافی در زمان تهیه لیست‌ها نیز وارد عمل خواهد شد در این میان انجام کارهای ستادی بر عهده شورای هماهنگی خواهد بود. ضمن اینکه بسیاری از اعضای شورای هماهنگی نیز در کمیته راهبردی حضور دارند و مشترکا بسیاری از موارد را بویژه در مورد شوراهایی استانی بررسی می‌کنند.

 

کد خبر : ۲۸۸۶۹۷