خبرگزاری کار ایران

جلالی‌زاده در گفت‌وگو با ایلنا:

هدف اصلاح‌طلبان اصلاح ساز و کارهای مجلس فعلی است

یک نماینده پیشین مجلس گفت: هدف اصلاح‌طلبان اصلاح ساز و کارهای مجلس فعلی است و نباید بگذارند منافع فردی باعث اخلال در برنامه‌ آنان شود.

جلال جلالی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به فعالیت‌های انتخاباتی اصلاح‌طلبان عنوان کرد: در حال حاضر کمیته راهبردی در تلاش برای انسجام و هماهنگی اصلاح‌طلبان ساز و کار ساماندهی نیروهای اصلاح‌طلب برای حضور حداکثری در مجلس دهم را دنبال می‌کند.

نماینده اصلاح‌طلب اسبق مجلس با بیان اینکه نمی‌توان کار عظیم انتخابات را بدون تشکیلات برگزار کرد٬ گفت: لازم است اصلاح‌طلبان همه توان خود را به کار گیرند تا با پیروزی قاطعانه وارد مجلس شوند؛ این کار هم بدون داشتن مدیریت قوی امکان‌پذیر نیست.

جلالی‌زاده با بیان اینکه پیروزی در انتخابات آینده نیاز به حضور همه نیروهای اصلاح‌طلب دارد، عنوان کرد: اصلاح‌طلبان باید با همه توان وارد میدان شوند و همچون انتخابات سال 92 بار دیگر وحدت، ایثار و انسجام خود را به نمایش بگذارند.

وی افزود: هدف اصلاح‌طلبان اصلاح ساز و کارهای مجلس فعلی است و نباید بگذارند منافع فردی باعث اخلال در برنامه‌های آنان شود.

نماینده اصلاح‌طلب مجلس در سال‌های گذشته یادآور شد: در حال حاضر٬ همچون اغلب استان‌های کشور٬ شورای اصلاح‌طلبان در استان کردستان تشکیل شده و افرادی برای ریاست این شورا معرفی شده‌اند. ارتباط اصلاح‌طلبان کردستان با کمیته راهبری مرکز نیز از طریق آقای «سید معروف صمدی» به شکل مستمر در حال انجام است.

وی گفت: من نیز به عنوان نماینده اصلاح‌طلب استان کردستان در کمیته راهبری مرکز حضور دارم. خوشبختانه تاکنون هیچ مشکلی در جهت رسیدن به اجماع وجود ندارد و امیدواریم با معرفی افراد مطمئن و توانمند بتوانیم نیروهای متعهدی از سوی جریان اصلاحات در مجلس آینده داشته باشیم.

جلالی‌زاده با اشاره به سازوکارهای رسیدن به اجماع در استان کردستان خاطرنشان کرد: کردستان از جمله استان‌های کشور است که هماهنگی کاملی بین نیروهای اصلاح‌طلب آن وجود دارد و بحث قومیت، مذهب و مسائلی از این قبیل در آن مطرح نیست.

نماینده اصلاح‌طلب مجلس ششم با بیان اینکه در استان کردستان فعالیت‌های تشکیلاتی انتخابات مجلس آغاز شده، گفت: وحدت‌محوری٬ اصلاح‌طلبان این استان را به یکدیگر نزدیک کرده است.

کد خبر : ۲۸۶۰۶۱