خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه‌ای؛

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان موفقیت تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۲۹۰۹۲۶

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان موفقیت تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام تبریک شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان در خصوص بیانیه مشترک جمع بندی مذاکرات هسته ای ایران به این شرح است:

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بیانیه مشترک جمع بندی مذاکرات هسته ای بین شش قدرت جهانی از یک سو و ایران اسلامی از طرف دیگر را به ملت ایران و جامعه جهانی تبریک عرض می نماید.

شورای هماهنگی براساس وظیفه اخلاقی از مدیریت و پشتیبانی مقام معظم رهبری از هیات مذاکره کننده و تلاش دولت و هیات مذاکره کننده هسته ای و بخصوص وزیر محترم امورخارجه جناب اقای دکتر ظریف که توانستند با حفظ منافع ملی و عزت و رعایت خطوط ترسیم شده مقام معظم رهبری توافق خوب را به ثمر بنشانند تقدیر و تشکر می نماید.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ضمن تبریک به جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری که توانستند یکی از شعارهای انتخاباتی خود را جامع عمل بپوشانند پیشنهاد می نماید باهمان عهد به مسایل داخلی نیز با جدیت بپردازند وبه بقیه شعارهای انتخاباتی خود که مردم پیگیر ان هستند را پیگیری نمایند تا در صلح و ازادی جامعه ای پویا داشته باشیم.

شورای هماهنگی اعتقاد دارد که اینک وظیفه ماست که باتلاش و همبستگی و امید به اینده ی روشن در جهت تحقق خواسته های ملت گام برداریم.و در این راستا باید باصبر و شکیبایی وباپشتیبانی از دولت تدبیر و امید درسایه ازادی و رعایت حقوق ملت، شاهد ایرانی اباد و ازاد و سرا افراز باشیم.

/شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان/ تیرماه ۱۳۹۴/

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز