خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

رییس مجلس حمله تروریستی در تونس را محکوم کرد

asdasd
کد خبر : ۲۸۶۹۲۴

رییس مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف از حمله تروریستی گروه‌های تکفیری به شهر سوس در تونس، این حادثه را محکوم کرد و نوشت: آرامش و پیشرفت ملت های جهان در گرو اتخاذ تدابیر قاطع و همکاری برای مبارزه با پدیده شوم تروریسم است.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی در پیامی به رییس مجلس ملی جمهوری تونس حمله تروریستی گروه های تکفیری را که باعث جان باختن و آسیب دیدن جمعی ازشهروندان این کشور شد محکوم کرد.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

جناب آقای محمد الناصر

رئیس محترم مجلس ملی جمهوری تونس

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

با تاسف فراوان از جان باختن و آسیب دیدن جمعی از هموطنانتان در حمله تروریستی گروه‌های تکفیری به شهر سوس مطلع شدم.

اینجانب ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی، به این مناسبت مراتب همدردی و تسلیت خود را به جنابعالی، دولت و ملت کشور دوست و برادر جمهوری تونس، خانواده‌های داغدیده ابراز می‌دارم.

از خداوند متعال رحمت و مغفرت برای جان باختگان این حادثه، شفای عاجل برای مجروحان و آسیب دیدگان مسئلت دارم.

برادر گرامی؛

این حادثه غم انگیز ضمن بیان خطرات گروه‌های تروریستی تکفیری برای امنیت کشورها، ضرورت اتخاذ تدابیر قاطع و همکاری جمعی منطقه‌ای و بین المللی را برای مبارزه با این پدیده شوم که آرامش و پیشرفت همه ملت‌های جهان را تهدید می‌نماید، بیش از گذشته یادآور می‌شود.

از خداوند منان سربلندی، سعادت و سلامت جنابعالی را مسئلت دارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز