خبرگزاری کار ایران

توکلی در جمع خبرنگاران:

فضای روحی برای برخورد با رسانه‌ها ایجاد شده است

مدیرمسئول سایت الف تاکید کرد: برای اصلاح قانون مطبوعات مشکلی نداریم، امروز بیشتر فضای روحی برای برخورد با رسانه‌ها ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد توکلی مدیرمسئول سایت خبری و تحلیلی الف بعد از اتمام رسیدگی جلسات دادگاه در جمع خبرنگاران گفت: هیات منصفه باید درباره پرونده بنده نظر بدهد که من تبرئه می‌شوم یا نه.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما همچنان در سایت الف به انتشار کامنت‌ها ادامه خواهید داد یا نه گفت: من فقط صحبت‌ها و توهین‌هایی که بی‌ادبی باشد را حذف می‌کنم.

توکلی درباره کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه نیز گفت: این کارگروه بسیار سختگیرانه عمل می‌کند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه ما در چند سال اخیر شاهد بودیم که رسانه‌های غیرهمسو با جناح شما توقیف و بسته شده‌اند چرا شما آن روزها ساکت بودید، گفت: من تنها کسی هستم که همیشه از مخالفان خودم دفاع کرده‌ام. این موضوع را در بحث رسانه پیرامون روزنامه "اعتماد ملی" و "ابتکار" می‌بینید که من دخالت کردم و آنها بازگشایی شد. اما باید بدانیم که عمده دفاعیات توسط خود فرد انجام می‌گیرد. ولی به هر حال من دفاعیات قابل‌اعتنایی نسبت به مطبوعات انجام داده‌ام.

توکلی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه ارزیابی شما از آزادی مطبوعات چیست و آیا مجلس نباید قانونی را در این مسیر بررسی و تصویب کند، گفت: برای اصلاح قانون مطبوعات مشکلی نداریم، امروز بیشتر فضای روحی برای برخورد با رسانه‌ها ایجاد شده است.

کد خبر : ۲۷۹۲۲۳