خبرگزاری کار ایران

حریفانم ازبک و چینی هستند؛

توکلی: ماه‌های سختی را پشت سرگذاشتیم/می‌خواهم ناکامی بازی‌های آسیایی را جبران کنم

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۷۸۷

بانوی ماده هفتگانه رشته دوومیدانی می‌گوید: امیدوارم بتوانم در رقابت های قهرمانی آسیا، ناکامی بازی های آسیایی را جبران کنم.

به گزارش ایلنا، سپیده توکلی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بعد از بازی های آسیایی ماه های خوبی را پشت سر نگذاشته ام، از نظر تمرینی روند منظم و خوبی را طی کرده ام اما اردو ها و مسابقات تدارکاتی مناسبی نداشتیم و این کار ما را در مسابقات قهرمانی آسیا دشوار می کند. واقعیت این است که شرایط چند ماه قبل ما برای طی کردن یک روند رو به رشد به هیچ وجه مناسب نبود.

بانوی رکورددار پرش ارتفاع کشور افزود: اما به رغم پشت سرگذاشتن ماه های سخت امیدوارم بتوانم ناکامی بازی های آسیایی را با بهترین عملکرد در رقابت های قهرمانی آسیا جبران کنم.

توکلی در خصوص سطح آمادگی خود گفت: همانطور که گفتم اردوی ویژه ای نداشتیم و به غیر از رقابت های آغاز فصل هیچ گونه رقابت تدارکاتی را در ماه های اخیر تجربه نکردیم و این در حالی است که رقیبان به طور مستمر در اردوهای متمرکز در اقصی نقاط آسیا و تجربه مسابقات تدارکاتی راهی رقابت های قهرمانی آسیا می شوند، اما به هر روی من هم تمام تلاش خود را برای رسیدن به بهترین نتیجه خواهم کرد.

وی افزود: سخت ترین رقیبانم در قهرمانی آسیا ازبکستان و چین هستند که قطعا با تمام توان خود راهی این رقابت ها خواهند شد و باید من هم برای مصافی سخت آماده باشم.

توکلی در پایان گفت: امیدوارم سرپرست جدید فدراسیون بتواند با تغییر روند روزمره اردوها و اختصاص بودجه ای بهتر به بخش بانوان شرایط کسب سهمیه المپیک را برای بانوان دوومیدانی فراهم کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز