خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله ربانی در دیدار واعظی مطرح کرد:

تقدیر از وزارت ارتباطات برای افزایش پهنای باند اینترنت

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در دیدار وزیر ارتباطات از فعالیت‌های این وزارتخانه برای افزایش پهنای باند اینترنت تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم؛ حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه٬ در بازدید محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از این مرکز حوزوی اظهار داشت: تلاش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌تواند منجر به رساندن پیام جمهوری اسلامی ایران به همه مردم و جهانیان شود.

وی افزود: حضور در وزارت ارتباطات فرصت ارزشمندی است برای شما و همکارانتان است تا پایه‌ها و زیرساخت‌های ارتباطی کشور را به بهترین نحو ممکن ارتقا دهید و همچنین با توجه به هجوم تبلیغاتی همه‌جانبه دشمنان اسلام با امکانات روز ضمن مقابله با آن‌ها پیام روح‌بخش اسلام را به همگان برسانیم.

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با بیان اینکه مرکز خدمات حوزه نهادی وابسته به مقام معظم رهبری است٬ گفت: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه تمام طلاب داخلی و حتی طلاب خارجی را تحت پوشش خود دارد و به ارائه خدمات مختلف به آن‌ها اقدام می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی افزود: به فضل خدا و با سیاست‌هایی که در مرکز خدمات انجام می‌شود از فناوری‌های جدید به بهترین نحو ممکن استفاده می‌شود و به لطف خداوند می‌توانیم ادعا کنیم یک سازمان الکترونیکی موفق هستیم.

وی با بیان اینکه در بحث دولت الکترونیک عقب هستیم گفت: برخی از دستگاه‌های دولتی در این خصوص دچار عقب‌افتادگی‌هایی هستند و برخی هم قدم‌هایی را برای استفاده از فناوری و نرم‌افرازی نوین برداشته‌اند اما متاسفانه به همدیگر مرتبط نشده‌اند که این خلعی در رسیدن به آرمان دولت الکترونیک است.

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با تمجید از اقدامات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای افزایش پهنای باند اینترنت٬ اظهار داشت: زیرساخت‌های ارتباطی و به ویژه پهنای باند اینترنت برای مرکز خدمات حوزه‌های علمیه یک نهاد خدمت‌رسان به تمام طلاب و حتی طلابی که در دورافتاده‌ترین نقاط هستند٬ بسیار لازم و ضروری است.

وی در پایان گفت: درصدد آن هستیم تا با ایجاد شرایطی طلاب مختلف در سراسر کشور با مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در ارتباط بوده که خوشبختانه امکانات اولیه برای ایجاد این ارتباط فراهم شده و ما فقط انتظار داریم که این زیرساخت‌ها تقویت و توسعه یابد.

کد خبر : ۲۷۴۲۹۴