خبرگزاری کار ایران

طی نامه‌ای ؛

مجمع مدرسین و محققین از رییس جمهور و هیات دیپلماسی کشور تقدیر کرد

کد خبر : ۲۶۳۵۷۸

مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم طی نامه‌ای خطاب به رییس جمهور، از وی و هیات دیپلماسی قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، متن این نامه بدین شرح است:

 

«بسم الله الرّحمن الرّحیم

 

جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر حسن روحانی(دامت برکاته)

 

رییس محترم جمهوری اسلامی ایران

 

سلام علیکم

 

وفای به عهد و وعده‌ای که با مردم داشتید، اولین پیروزی ماندگار و ثمره پایدار مجاهدت یکسال‌ و نیمه فرزندان قهرمان ملت ایران است. به شما و یاران کارامد، متعهد و سخت‌کوشتان درود می‌فرستیم. توفیق مردان دیپلماسی و سیاست ما بیش از آنکه در انعقاد قرارداد و تفاهم با قدرت‌های جهانی باشد، در ارائه چهره معقول و منطقی از نظام اسلامی بود. رفتار دولت تدبیر و امید به جهانیان نشان داد که جمهوری اسلامی در عین حفظ اصول و ارزش‌های پایدار و ماندگار خود واقعیت‌های بین المللی را درک می‌کند، به افکار عمومی جهانیان احترام می‌گذارد و روش‌های خردمندانه را در تعقیب اهداف خود پیش می‌گیرد.ملت شریف ایران امروز خرسندند، به رأی خود می‌بالند و شما را که فرزند برومند این ملت و پاسدار خدوم این ملک و آیین هستید، می‌ستایند.

 

برخود لازم می‌دانیم از هدایت‌ها و حمایت‌های مقام معظم رهبری قدردانی کرده و از مردان سیاست و دیپلماسی، تیم مذاکره‌کننده، که با سخت‌کوشی و فداکاری خود لبخند برلب مردم فهیم ایران نشاندند، به‌خصوص وزیر متعهد جناب آقای دکتر محمدجواد ظریف سپاسگزاری ‌کنیم.

 

آقای رئیس جمهور توفیقات ملت ایران که به تدبیر شما و همکارانتان رقم خورد، همان‌گونه که دوستان را امیدوار کرده، دشمنان کینه توز خارجی و برخی افراد منفعت‌طلب، خودخواه و سیاست‌باز را برآشفته است. از این پس نیز رفتارهای نابه‌جا و اقدامات دلسردکننده آنان را شاهد خواهیم بود، اما چه باک که سایه لطف خدای رحمان و رحیم بر سر خدمتگزاران صادق است و حمایت ملت بزرگ ایران بدرقه راهتان. با صلابت و بی‌هراس راه منافع ملی و مصالح نظام را ادامه دهید. امید است با همکاری همه ارکان نظام فرصت برای تحقق دیگر وعده‌های انتخاباتی شما به‌خصوص در عرصه سیاست داخلی و مسایل فرهنگی و اجتماعی نیز فراهم شود.

 

والسّلام علیکم و رحمة الله و برکاته

 

مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز