خبرگزاری کار ایران

علیخانی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

همگان باید دولت را حمایت کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۰۳۴

مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: امیدواریم با تمام موانعی که بر سر راه دولت و مذاکرات است این روند به نتیجه برسد.

قدرت الله علیخانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در حاشیه مراسم ترحیم مادر رئیس جمهور در خصوص عمل به شعار مقام معظم رهبری در سال جدید، گفت: باید به این شعار عمل کنیم، اما دیدگاه‌ها مختلف است و مسائل سیاسی کشور ایجاب می‌کند نظرات گوناگون و راههای مختلف پیش روی همگان قرار گیرد.

نماینده مردم قزوین در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدواریم آنچه که مقام معظم رهبری می‌خواهند، محقق شود. دنیای آزاد رسانه‌ها و سیاست‌های گوناگون، دیدگاه‌های مختلف و مخالفت‌های عده‌ای را با دولت نشان می‌دهد.

وی اظهار داشت: نباید با دولت مخالفت کرد، بلکه امیدواریم تا با توجه به شعار مقام معظم رهبری روابط و دیدگاه‌ها با دولت مناسب‌تر شود و سالی که در پیش داریم شاهد اخوت، برادری و صمیمت هر چه بیشتر باشیم.

مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره روند مذاکرات خاطر نشان کرد: امیدواریم مذاکرات به نتایج خوبی برسد. هر چند اسرائیل، ‌فرانسه و کنگره آمریکا یک سری شیطنت‌هایی می‌کنند و بعید نیست موثر واقع شود، اما ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

علیخانی بیان داشت: دولت با تمام موانع باید تلاشش را انجام دهد و همگان نیز با مجوزی که مقام معظم رهبری به دولت یازدهم داده، آن را حمایت کنند. امیدواریم امسال سرشار از خیر و برکت باشد و تحریم‌ها برداشته شده و ملت ما در آرامش و صلح و صفا زندگی کنند.

مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: امیدواریم با تمام موانعی که بر سر راه دولت و مذاکرات است، این روند به نتیجه رسیده و همه ما باید با توجه به مجوز و شعار مقام معظم رهبری در همه زمینه‌ها دولت را همراهی کنیم.

این نماینده ادوار مجلس یادآور شد: احتمال اینکه در انتخابات سال آینده مجلس شورای اسلامی از شهر تهران کاندیدا شوم بسیار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز