خبرگزاری کار ایران

سردار نقدی در کنگره شهدای دانشجو خبر داد:

ورود بسیج به حوزه صنایع در سال آینده

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از حضور بسیج در حوزه صنایع برای حل و رفع مشکلات اقتصادی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه اختتامیه کنگره ملی شهدای دانشجو در پاسخ به این سوال که آیا جنگ زرگری ایران و اسرائیل باعث می‌شود ایران تسلیم شود؟ گفت: ما برای یک توافق خوب معیار داریم و بر اساس جنگ زرگری تبلیغاتی٬ توافق را نمی‌سنجیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه توافق خوب٬ توافقی است که منجر به حفظ تمام دستاوردهای هسته‌ای شود گفت: بر اساس این توافق٬ حق غنی‌سازی ایران و رفع همه تحریم‌ها بلافاصله بعد از روز توافق باید صورت گیرد.

وی افزود: توافق خوب٬ توافقی است که منجر به حفظ تمام دستاوردهای هسته‌ای، به رسمیت شناختن حق غنی‌سازی ایران و رفع تمام تحریم‌ها بلافاصله بعد از روز توافق شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: اینکه صهیونیست‌ها با این توافق٬ موافق یا مخالف باشند؛ ما با این جنگ زرگری کاری نداریم.

وی همچنین درباره اظهارات نتانیاهو در کنگره آمریکا گفت: همانطور که آنها شاه را به آمریکا بردند تا دلداری دهند؛ امروز هم کنگره آمریکا سعی دارد صهیونیست‌ها را که در حال محاصره هستند و به سمت نابودی پیش می‌روند٬ دلداری دهد اما کنگره باید بداند چند سال دیگر صهیونیستی که آمریکا برایش کف می‌زند باید  آموزش فاتحه‌خوانی بگذارد.

سردار نقدی اظهار داشت‌: بسیج سعی دارد سال آینده در حوزه صنایع و برای کمک به رفع مشکلات آنها وارد عمل شود.

کد خبر : ۲۵۸۲۴۹