خبرگزاری کار ایران

رییس دادگستری استان تهران:

جذب قضات موجب ارتقاهمکاران قضایی شده است

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۴۱۱

رییس دادگستری استان تهران گفت: با تخصیص قضات جدید به دادگستری استان در ماه‌های اخیر، چرخه مناسبی برای جابجایی و ارتقاء همکاران قضایی ایجاد شده است.

به گزارش ایلنا، غلامحسین اسماعیلی در نشست شورای معاونین دادگستری استان تهران اظهار کرد: برای رسیدن به بهشت باید از میان ناملایمات گذر کرد و جهت دوری از آتش سوزان جهنم لازم است از بند شهوات و هوس‌های نفسانی رها شد. به‌طور قطع امر خطیر قضا که روز به روز پیچیده‌تر و مشکل‌تر می‌شود بسیار سخت و طاقت فرساست، ولی از منظر مولاعلی (ع) کاری که در مسیر طاعت خدا صورت گیرد، در نهایت به بهشت موعود منتهی خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان تهران افزود: بحمدالله با جذب تعدادی قاضی در چند ماه اخیر و تزریق به بخش های مختلف قضایی، چرخه گردش و جابجایی و همچنین ارتقاء همکاران قضایی تا حدودی بهبود یافته است که البته امید است با مساعدت های ریاست معظم قوه قضاییه و سایر مسئولین ذیربط این امر تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه یابد.

اسماعیلی ضمن ارائه گزارش از روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی در حال اجرا ابراز امیدواری کردتا هر چه سریع تر فضای اداری مناسبی در سطح استان برای امر مهم دادرسی فراهم شود.

وی در پایان از موافقت حضرت آیت الله آملی لاریجانی ریاست محترم قوه قضاییه جهت دیدار از دادگستری استان تهران مشابه با برنامه سفرهای استانی معظم له خبر داد و از اعضای شورای معاونین خواست تا به سرعت مقدمات لازم جهت این امر مهم را مهیا کنند.

در ادامه این نشست، مطابق با دستور کار تنظیمی جلسه تعدادی از اعضا شورا به بیان اخبار مهم حوزه مسئولیت خود پرداختند و سپس بحث و تبادل نظر پیرامون برنامه اجرایی دادگستری استان تهران در سال 1394 صورت گرفت و در این رابطه مواردی نیز به تصویب رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز