خبرگزاری کار ایران

با موافقت نمایندگان صورت گرفت؛

مصوبه مجلس برای افزایش برنامه های فرهنگی و آگاهی بخشی در صدا و سیما

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۲۶۱

نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه 1394، با تبصره الحاقی 15 ماده واحده این لایحه موافقت کردند که براساس آن اختصاص اعتباری جهت افزایش برنامه‌های فرهنگی و آگاهی‌بخشی در صدا و سیما صورت خواهد گرفت.

نمایندگان مجلس با اختصاص اعتباری جهت افزایش برنامه‌های فرهنگی و آگاهی‌بخشی در صدا و سیما موافقت کردند.

به گزارش ایلنا، نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه 1394، با تبصره الحاقی 15 ماده واحده این لایحه موافقت کردند که براساس آن اختصاص اعتباری جهت افزایش برنامه‌های فرهنگی و آگاهی‌بخشی در صدا و سیما صورت خواهد گرفت.

براساس تبصره الحاقی 15 لایحه بودجه به دستگاههای اجرائی مشمول ماده (5) قانون مدیریت خدمات کشوری اجازه داده می‌شود یک‌درصد(1%) از اعتبارات خود به استثنای فصول (1)، (4) و (6) را به سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اختصاص دهند تا این سازمان براساس تفاهم‌نامه منعقده با دستگاه و سازمان‌های مذکور جهت فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی نسبت به تولید و پخش برنامه‌ها فعالیت‌های آنها اقدام کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز