خبرگزاری کار ایران

تجلیل دبیر کل حزب موتلفه از مواضع رییس جمهوری در مذاکرات هسته‌ای

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۸۲۱

این موضع گیری خوب و صریح باید در مذاکرات آثار وجودی خود را نشان دهد و طمع قدرتها را از تحمیل نظرات خود آن هم با تحقیر ملت ایران قطع کند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با تجلیل از موضع گیری صریح رییس جمهور در خصوص مذاکرات هسته ای ایران با 1+5 اظهار داشت: رییس جمهور در جمع عظیم مردم قم تاکید داشت که تحمیل، تحقیر و ادامه تحریم را نمی‌پذیریم.

به گزارش ایلنا، محمد نبی حبیبی در پایان نشست دبیران این حزب اظهار داشت : این موضع گیری خوب و صریح باید در مذاکرات آثار وجودی خود را نشان دهد و طمع قدرتها را از تحمیل نظرات خود آن هم با تحقیر ملت ایران قطع کند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی افزود: ما باید موضوع گرفتن خسارت تحریم را طی 10 سال گذشته در دستور کار گفت وگوها قرار دهیم.

حبیبی تاکید کرد: قدرت‌های بزرگ به ویژه آمریکا میلیاردها دلار خسارت به ملت ایران وارد کردند؛ بر خلاف قوانین و مقررات بین المللی حقوق ملت ایران را در ان پی تی نادیده گرفته اند؛ آنها باید تمام این خسارات را جبران کنند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود در مورد هدف داعش از نابودی آثار باستانی در موزه موصل اظهار داشت:آنها از طرف آمریکا مأموریت دارند عقبه تاریخی ملت عراق را نابود کنند؛ اشیاء عتیقه و قیمتی را به فرانسه و انگلیس و آمریکا فرستاده اند و آثاری که نشانه تاریخ چند هزار ساله تمدن در این سرزمین می باشد را نابود می کنند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی همچنین از گرانی برخی اقلام مصرفی مردم نیز انتقاد کرد و خواستار رفع گرانی شد.

حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود به تقدیر از رزمایش پیامبر اعظم (ص) پرداخت و قدرت دفاعی کشورمان را مورد تمجید قرار داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز