توضیحات نماینده بوشهر درباره لکههای مشاهده شده در اطراف جزیره خارگ
نماینده بوشهر درباره لکههای مشاهده شده در اطراف جزیره خارگ توضیحاتی را ارائه کرد.
به گزارش ایلنا، جعفر پورکبگانی نماینده مردم بوشهر در خصوص ادعاهای برخی رسانه ها در خصوص انتشار لکه های نفتی در اطراف جزیره خارگ نوشت:
در رسانهها منتشر کردند که چون مخازن پر شده، ایران نفت را در دریا رها کرده است.
این ادعا کذب و بخشی از عملیات روانی دشمن است، لکه های مشاهده شده در تصاویر ماهوارهای در اطراف جزیره خارگ مربوط به روغن و پسماند آب توازن نفتکشها است که به زیان محیط زیست توسط نفتکش اروپایی به دریا ریخته شده است.