خبرگزاری کار ایران

سردار فدوی:

خبیثان و شیاطین دنیا درصددند که حضور حداقلی پای صندوق‌های رأی ثبت شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۶۷۷

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خبیثان و شیاطین دنیا درصدد هستند که حضور حداقلی در پای صندوق‌های رأی ثبت شود که نیاز است مردم هوشیارانه همچون گذشته مانع تحقق هدف دشمنان شوند.

به گزارش ایلنا، سردار علی فدوی روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی که با حضور جمعی از مسئولین کشوری و استانی در دهکده مقاومت اراک برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار حکومتی اسلامی با پشتوانه مردمی است و این افتخار بزرگی برای استان مرکزی به عنوان زادگاه ایشان است.

وی ادامه داد: مردم استان با این پشتوانه بزرگ می‌توانند در همه امورات که جلوه حضور و بروز جبهه حق است، پیشقدم باشند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران مردم سالاری دینی را از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: یکی از تجلیات مهم که حضرت امام راحل بنیان نهاد انتخابات است که در ۱۲ فروردین مردم به جمهوری اسلامی آری گفتند؛ در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو نیز مردم می‌توانند در سایه وفاق و همدلی، حضوری پرشور داشته باشند.

سردار فدوی با تاکید بر اینکه مردم ایران اسلامی در این ۴۵ سال نشان داده‌اند که تا پای جان، همراه انقلاب هستند، ادامه داد: زمانی که به تکلیف خود عمل کنیم وعده خدا هم محقق می‌شود و شرط محقق شدن وعده خدا پای کار بودن است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه ایران اسلامی پشتوانه‌های متعددی از جمله شهدا را دارد، گفت: پشتوانه‌های مستحکم کشور هر یک به تنهایی می‌توانند توطئه‌های بی‌شماری را از بین ببرند.

سردار فدوی تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) در سال ۵۷ فرمودند که این انقلاب به پیروزی کامل خود رسیده و به دست صاحب اصلی آن، حضرت صاحب‌الزمان (عج) تحویل داده می‌شود و دشمنان با کار‌های خود تنها زحمت ما را زیاد می‌کنند.

وی ادامه داد: سال‌هاست است جبهه حق انقلاب اسلامی بر جبهه باطل و کفر شیطان بزرگ پیروز می‌شود، خداوند متعال قدرت محاسباتی را از دشمنان گرفته و همواره آنان را با شکست مواجه کرده است، اما همچنان به دنبال خباثت‌های خود هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری افزود: خبیثان و شیاطین دنیا درصدد هستند که حضور حداقلی در پای صندوق‌های رأی ثبت شود که نیاز است مردم هوشیارانه همچون گذشته مانع تحقق هدف دشمنان شوند.

سردار فدوی ادامه داد: به برکت امامین انقلاب، سپاه پاسداران طی این سال‌ها در هر عرصه‌ای که انقلاب و نظام نیاز داشته خدمت و نوکری کرده است؛ پاسداران در انجام تکالیف، با همه توان و بدون خستگی پای کار بوده و هستند.

وی به خدمات فرمانده سابق سپاه روح الله اشاره و اظهار کرد: استان مرکزی در برخی عرصه‌ها از جمله مسکن پاسداران رتبه برتر کشور را دارد.

در این آیین از خدمات سردار محسن کریمی تقدیر و سردار سرتیپ دوم پاسدار مرتضی عمومهدی به عنوان فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی معرفی شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز