خبرگزاری کار ایران

امیر سرتیپ خوش قلب:

پدافند هوایی یک نیروی بازدارنده و تحول گراست

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۶۶۳

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه پدافند هوایی یک نیروی بازدارنده و تحول گراست و دائم در حال افزایش توان دفاعی خود است، گفت: پدافند هوایی با بومی سازی سامانه‌های پدافندی و تولید انواع پهپاد‌های پیشرفته به اصل «ما می توانیم» رسیده است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ محمد یوسفی خوش قلب معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش در مسجد جامع مهدی شهر سمنان با بیان اینکه نسل جوان ما بیش از پیش به تبیین دستاوردهای انقلاب و دوران پر افتخار دفاع مقدس نیازمند هستند، گفت: امروز دشمنان گزینه‌های جذاب، فریب‌دهنده و جوان پسند زیاد دارند و اگر ما برنامه نداشته باشیم و وارد میدان نشویم و بدرستی تبیین نکنیم، آنها برنامه‌های مدون و جایگزین بسیاری دارند.

وی تاکید کرد: باید هوشیار و آگاه باشیم و علاوه بر مرزهای جغرافیایی از مرزهای فکری و روحی جامعه مراقبت کنیم چرا که مرزهای فکری و اعتقادی بیش از پیش در خطر رخنه و رسوخ دشمنان است.

امیر سرتیپ خوش قلب با بیان اینکه امنیت اتفاقی نیست و ایجادی است، خاطرنشان کرد: خرمشهر نماد مقاومت، پیروزی و وحدت است و ۳۴ روز مقاومت ارتش اسلام در خرمشهر، راهبرد اشغال یک روزه خرمشهر را با چالش اساسی مواجه کرد و ماشین جنگی رژیم بعث به مدت ۵۷۸ روز در خرمشهر به گل نشست.

وی افزود: حمله ۱۴۰ فروندی نیروی هوایی و نابودی نیروی دریایی رژیم بعث در روزهای ابتدایی جنگ از مهمترین اقدامات ارتش در روزهای آغازین جنگ بود.

امیر سرتیپ خوش قلب به نقش ماندگار پدافند هوایی در عملیات بیت المقدس اشاره کرد و گفت: در عملیات بیت المقدس و آزادی خرمشهر این پدافند هوایی بود که با ایجاد چتر پدافندی و ساقط کردن بیش از ۵۰ هواپیما و بالگرد، نقش بسزایی در تامین چتر دفاعی نیروهای عمل کننده در عملیات را بازی کرد.

وی بابیان اینکه پدافند هوایی یک نیروی بازدارنده و تحول گراست و دائم در حال افزایش توان دفاعی خود است، گفت: پدافند هوایی با نصب العین قراردادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب و با بومی سازی سامانه‌های پدافندی، تولید انواع پهپاد‌های پیشرفته و مدیریت جهادی و رسیدن به پیشرفت‌ها از ایمان و اعتقاد قلبی به اصل «ما می توانیم» رسیده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز