خبرگزاری کار ایران

به همت پیشکسوتان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش؛

مراسم گرامیداشت شهادت آیت الله آل‌هاشم و شهدای خدمت برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۰۷۰

مراسم گرامی داشت شهادت آیت الله سید محمدعلی آل هاشم رئیس سابق سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و سایر شهدای خدمت به همت جمعی از پیشکسوتان این سازمان در مسجد شهرک امید تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام موحدی گلپایگانی در این مراسم ضمن تسلیت به آحاد ملت، شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور مردمی، آیت الله آل هاشم و دیگر شهدای خدمت را مصیبت بزرگ خواند و گفت: یک سری انسان هایی هستند که خداوند آنها را متنعم به توفیق جهاد، هجرت، فداکاری و خدمت به یک ملت می داند،شهدای بزرگوار اخیر، شهدای اهل خدمت بودند، خداوند این عزیزان را در سلسله اولیا، اوصیا و خدمت گذاران به جامعه انسانی می‌داند.
حجت الاسلام موحدی گلپایگانی با بیان اینکه اگر زندگی این شهدا را بررسی کنیم خواهیم دید که چگونه در احسان و اقدامات خیرخواهانه به دیگران پیشگام بوده‌اند، افزود: در این چند روز اخیر شاهد ناراحتی مسلمانان دنیا بوده‌ایم و این نشانگر سنگینی و عظمت مصیبت از دست دادن شهدای والامقام خدمت است.
همرزم پیشکسوت آیت الله آل هاشم ادامه داد: وظیفه ما در قبال شهدای خدمت قدرشناسی است، شهدای خدمت انتظاری از مردم نداشته اند ولی خالصانه در حال خدمت گذاری بوده اند، اما آحاد ملت و مسئولان وظیفه دارند تا ابعاد شخصیتی و عملکرد آنها را برای دیگران و نسل های آینده تبیین کنند.
وی به ابعاد شخصیتی و مدیریتی آیت الله آل هاشم در طول دوران تصدی ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اشاره و تصریح کرد: شهید آل هاشم مدیری لایق، مردم دار و مومن بود که تمام سرمایه های مدیریتی و بصیرتی خود را در حوزه ائمه جمعه و جماعات تبریز پیاده سازی کرد، محبت مردم به ایشان را در مراسم تشییع آن روحانی جلیل القدر شاهد بودیم.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز