خبرگزاری کار ایران

وزیر خارجه عمان در نشست خبری مشترک با باقری:

تلاش می‌کنیم توافقات تجاری و اقتصادی بین تهران و مسقط فعال شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۶۲۴

وزیر خارجه عمان با بیان اینکه روابط ایران و عمان رو به جلو و رو به رشد است، گفت: تلاش می‌کنیم توافقات تجاری و اقتصادی و همچنین جنبه‌های فرهنگی و مردمی که بین دو کشور وجود دارد، فعال شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بدر بن حمد البوسعیدی وزیر خارجه عمان بعد از دیدار ظهر امروز با علی باقری سرپرست وزارت خارجه کشورمان در نشست خبری مشترک گفت: ما برای اعلام همبستگی با ایران در وفات جناب رئیس آقای ابراهیم رئیسی و برادرم آقای امیرعبدالهیان وزیر خارجه ایران در اینجا حاضر هستیم و خداوند همه‌ از جمله سایر شهدا را رحمت کند.

وی افزود: ما امروز در خصوص رایزنی‌ها بین دو کشور صحبت کردیم. در رابطه با پرونده‌هایی که پیش از آن صحبت کرده بودیم در ارتباط با مسائل روابط دوجانبه و مسائل مشترک گفت‌وگو کردیم. از جمله صحبت‌های ما درباره مردم فلسطین بود که با ظلم، کشتار جمعی و با ویرانگی مواجه هستند. ما تلاش سیاسی و دیپلماتیک خواهیم داشت تا عدالت برقرار و ظلم و ستم برچیده شود. اراده ما و اراده بین‌المللی این است تا تشکیل کشور مستقل فلسطین محقق شود.

وزیر خارجه عمان گفت: روابط ایران و عمان رو به جلو و رو به رشد است ما تلاش داریم توافقات تجاری و اقتصادی و همچنین جنبه‌های فرهنگی و مردمی که بین دو کشور وجود دارد، فعال شود. در پایان از استقبال گرم برادرم آقای باقری کنی تشکر و قدردانی می‌کنم.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز