خبرگزاری کار ایران

حسینی‌پور:

تعامل دولت و مجلس یکی از الزامات راهبردی پیشرفت است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۹۲۴

سرپرست معاونت پارلمانی دولت گفت: تعامل دولت و مجلس در جمهوری اسلامی به عنوان یکی از الزامات راهبردی پیشرفت محسوب می‌شود‌.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمود حسینی پور صبح امروز در  نشست هم اندیشی معاونت پارلمانی مجلس با معاونان پارلمانی وزارت خانه ها و دستگاه های اجرایی با بیان این‌که  ضایعه دردناک و مصیبت عظیم شهادت برترین های خادمین ملت آیت الله رئیسی، آقای  امیرعبداللهیان، آیت الله ال هاشم و آقای  مالک رحمتی، سردار موسوی و کادر پرواز را تسلیت می گویم، گفت:امیدواریم به برکت خون همه شهدای انقلاب اسلامی هر روز بر عزت ملت بزرگ ایران افزوده شود که همین گونه هم هست. شما معجزه انقلاب اسلامی را مشاهده می کنید که با وجود اینکه در ۲سال گذشته همه جریان های ضد ایرانی تلاش کردند مردم را از نظام جدا کنند ولی در همین مدت کوتاه مشاهده کردید که دولت مردمی سیزدهم چه اتفاقات مهمی در امیدواری مردم نسبت به نظام اتفاق افتاد. 

سرپرست معاونت پارلمانی دولت  ادامه داد:در عرصه بین المللی هم سابقه نداشت که دنیا اینگونه نسبت به یک شخصیت سیاسی ایران عکس العمل نشان دهد. سازمان های بین اللملی و رهبران مهم دنیا و آحاد آزادگان جهان نسبت به این اتفاق عکس العمل های مهمی نشان دادن که این نشان دهنده عظمت بزرگ ملت ایران است و پرچم ایران بیشتر به اهتزار در می آید. 

وی افزود: آیت الله رییسی صلابت و رافت را توامان در مدیریت خود داشت. رئیس جمهور در آخرین ماموریتش سلحشوران زندگی را بدره کرد. وی ارزهای انقلاب اسلامی را زنده کرد و مردن در تشییع این شهدا سنگ تمام گذاشتند و دشمنان که دنبال واگرایی در ایران بودند، را سر جای خود نشاند. آیت الله رئیسی سبک مدیریت را بر مبنای مردم داری ایجاد کرد و با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی  برای رفع مشکلات مردم تلاش کرد. مردم هم مهر تاییدی بر این سبک مدیریت زدند پس این حرکت و راه باید ادامه داشته باشد و همه مدیران همین سبک مدیریت را دنبال کنند. در دروه شهید رجایی همین سبک مدیریت اجرا شد. 

حسینی پور گفت: آیت الله رئیسی  نسبت به جایگاه ولایت فقیه نقش مرید و مرادی داشت و اثبات کرد می شود در کسوت ریاست جمهوری با هماهنگی حداکثری با جایگاه ولایت فقیه و مقام معظم رهبری اقدام کرد و فضای جامعه را از ناامیدی به امیدواری تبدیل کرد.

وی تاکید کرد: تعامل دولت و مجلس در جمهوری اسلامی به عنوان یکی از الزامات راهبردی پیشرفت محسوب می‌شود‌.

سرپرست معاونت پارلمانی دولت خاطر نشان کرد: باید به سطح معاونت‌های پارلمانی‌ در کشور توجه شود چرا که این امر می تواند باعث پیشرفت و توسعه کشور شود. باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری رویکر دولت و مجلس باید هم‌افزایی باشد .حضرت آقا فرمودند زنده امید باید صورت گیرد که این امر جز با همراهی دولت و مجلس امکان پذیر نیست.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز