خبرگزاری کار ایران

انصراف منوچهر متکی از نامزدی ریاست مجلس کذب محض است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۴۶۰

دفتر منوچهر متکی نوشت: بدینوسیله اعلام می شود ضمن تکذیب مطالب منتشر شده در این رابطه ، ایشان همانطور که پیش از این بارها تاکید کرده اند، مصمم به ایجاد تحول در مجلس دوازدهم بوده و به هیچ عنوان و به نفع هیچ فرد یا جریان خاصی از هدف خود منصرف نخواهد شد.

به گزارش ایلنا، متن بیانیه دفتر منوچهر متکی به شرح زیر است: 

بسمه تعالی

متاسفانه مشاهده شده است اخیرا  برخی رسانه ها و خبرگزاری ها خبری به اشتباه در مورد انصراف منوچهر متکی نماینده مردم شریف تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس از نامزدی ریاست مجلس به نفع یکی از دیگر گزینه های ریاست مجلس جدید منتشر کرده اند. 

بدینوسیله اعلام می شود ضمن تکذیب مطالب منتشر شده در این رابطه ، ایشان همانطور که پیش از این بارها تاکید کرده اند، مصمم به ایجاد تحول در مجلس دوازدهم بوده و به هیچ عنوان و به نفع هیچ فرد یا جریان خاصی از هدف خود منصرف نخواهد شد. فلذا ضمن تکذیب مجدد هرگونه مطلبی مبنی بر انصراف دکتر متکی از نامزدی برای ریاست مجلس، به کلیه رسانه های  کشور اعلام می شود هر مطلبی در خصوص انصراف ایشان  کذب محض بوده و درخواست می شود از انتشار مطالب کذب خودداری شود.

با تشکر

محمدرضا صفری تالار پشتی

مسئول دفتر منوچهر متکی 

نماینده منتخب مردم شریف تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز