خبرگزاری کار ایران

حضور روسای قوای مقننه و قضائیه در منزل رئیس جمهور شهید

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۴۹۵۶

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه و محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در مکتب قرآن منزل رئیس جمهور شهید، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، با آیت‌الله علم‌الهدی و خانواده شهید دیدار کردند.

به گزارش ایلنا، سران قوای قضاییه و مقننه ضمن عرض تسلیت به ایشان و اهل بیت شهید رئیسی، وی را فردی خستگی ناپذیر و کوشا توصیف کردند.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای اظهار کرد: شهید رییسی در طول دوران مسئولیت خود روز و ساعت نمی‌شناخت که بسیاری از این تلاش‌ها و زحمات به دوش خانواده نیز بود.

وی ادامه داد: امروز نیز پس از شهادت ایشان، با صبر بر این مصیبت در اجر شهید سهیم هستند.

رئیس قوه قضاییه با بیان این‌که یار بزرگی را از دست دادیم، گفت: خاطره همکاری‌های نزدیکی که با ایشان داشتیم از یاد نخواهد رفت.

محمدباقر قالیباف نیز بیان کرد: در دوره فعالیتم کسی را همچون شهید رئیسی در کار و اخلاص چه در زمان مسئولیت در آستان قدس و چه در دوره ریاست جمهوری ندیدم.

وی افزود: شهید رئیسی در کسوت روحانیت نیز دلسردی و خستگی نمی‌شناخت و همواره به آینده امید داشت.

رئیس قوه مقننه به بیان خاطره‌ای از شهید رئیسی پرداخت و گفت: اوایل دوره ریاست جمهوری به من گفتند به حضرت متوسل شدم و گفتم «دلم اینجاست ولی می‌روم برای خدمت به مردم و انجام وظیفه به عنوان خادم شما».

 وی، حضور مردم را نشانه رضایت الهی از شهید جمهور دانست و اضافه کرد: آغاز دولت در دهه کرامت و تولد حضرت رضا علیه‌السلام بود و شهادتش را هم شبِ ولادت حضرت از ایشان دریافت کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز