خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

در صورت هرگونه اقدام رژیم صهیونیستی، ایران پاسخی قاطع‌تر و کوبنده‌تر خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۶۷۶

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:حمله پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل امشب پاسخی به تحرکات رژیم صهیونیستی بود که مدت‌هاست اقداماتی نظیر ترور شخصیت‌ها تا حمله به کنسولگری ما را انجام می‌دهد.

شهریار حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره حمله پهپادی و موشکی ایران به رژیم صهیونیستی در ساعات اولیه امشب گفت: مدت‌هاست اسرائیل به خودش اجازه می‌دهد دانشمندان ما را در خاک کشورمان ترور کند و حمله به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه به منزله حمله به بخشی از خاک ما بود. قاعدتا منطقش این بود ما هم جواب اسرائیل را بدهیم و انتظار از حاکمیت جمهوری اسلامی این بود که یک پاسخی در شأن نظام جمهوری اسلامی به رژیم صهیونیستی داده شود.

وی یادآور شد: در عید سعید فطر مقام معظم رهبری هم تاکید کردند اسرائیل باید تنبه شود؛ حمله پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل امشب پاسخی به تحرکات رژیم صهیونیستی بود که مدت‌هاست اقداماتی نظیر ترور شخصیت‌ها و حمله به کنسولگری ما انجام می‌دهد.

حیدری عنوان ‌کرد: تا روز گذشته تحلیل‌ها و برآوردهای رژیم صهیونیستی این بود که ایران پاسخ نمی‌دهد، اما قاعدتا تقدتک بعدی ما به رفتار رژیم در ساعات آینده بستگی دارد که چه پاسخی به این حملات تلافی‌جویانه می‌دهد. به نظر می‌رسد آنها پاسخ آنچنانی با وجود جنگ روانی که انجام می‌دهند، نخواهند داشت.

وی گفت: همه باید این حق را  به کشور ما بدهند که بعد از سال‌ها ترور شخصیت‌های علمی و دانشمندان و حمله به کنسولگری ما از سوی ایران  پاسخی دریافت کنند. به هر شکل برخی از متحدین رژیم صهیونیستی مثل آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی مرتب از نظر روحیه، دولت نتانیاهو و کابینه‌اش را تقویت می‌کنند تا با توجه به تحرکات نظامی جمهوری اسلامی ایران کماکان روحیه داشته باشد اما به نظر من پاسخ جمهوری اسلامی به رژیم صهیونیستی و حامیانش قاطع و کوبنده و در شأن توان دفاعی و قدرت نظامی کشورمان است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: البته این بخش کوچکی از توان دفاعی ما است اگر رژیم صهیونیستی اقدامی کند، جمهوری اسلامی قطع به یقین پاسخ محکم‌تر، قاطع‌تر و کوبنده‌تر خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز