خبرگزاری کار ایران

مالکی در گفت‌وگو با ایلنا:

اسرائیل تاوان سختی در مقابل ایران خواهد داد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۲۷۱

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ایران الان پاسخ خلق الساعه نمی‌دهد یقین داشته باشید صحنه را مدیریت می‌کند. به هر حال اسرائیل تاوان سختی در مقابل ایران خواهد داد

فداحسین مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره این‌که پس از حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق دو نوع گزینه مطرح می‌شود این‌که ایران باید پاسخ متقابل دهد و یا این‌که از راه‌های دیپلماتیک و سازمان‌های بین‌المللی پیگیر حقوق خود باشد، نظر شما چیست، بیان کرد: قطعا راه حل دیپلماتیک در مورد اسرائیل جواب نمی‌دهد، آن هم بعد از شکستی که مقابل حماس خورد، خودش را به آب و آتش می‌زند تا بتواند حیثیت سیاسی و نظامی از دست رفته‌اش را به دست بیاورد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رژیم اسرائیل از کشتار مردم بی‌گناه و خصوصا کودکان هیچ ابایی ندارد و ایران هم نسبت به جسارت‌ها و حملات اینچنینی اسرائیل بی‌تفاوت نبوده است قبلا هم نیروهای نیابتی عملیات زیادی علیه اسرائیل انجام دادند و این دفعه هم بی‌تفاوت نخواهند بود.

وی ادامه داد: هنوز نه به بار است و نه به دار، ایران فقط تهدید کرده اما اسرائیل وحشت دارد و ۲۸ سفارت‌خانه‌‌اش را بسته، پناهگاه های زیرزمینی‌اش را فعال کرده و راهنمایی می‌کند مردمش به پناهگاه‌ها بروند و ارزاق عمومی خود را جیره بندی کرده است.

مالکی یادآور شد: آقای برژینسکی یک زمانی به رئیس جمهور وقت آمریکا گفته بود، ایران برای اسرائیل لقمه بزرگی است ولی اسرائیل برای ایران لقمه کوچکی است؛ شما دست از حمایت اسرائیل بردارید. اگر ایران الان پاسخ خلق الساعه نمی‌دهد یقین داشته باشید صحنه را مدیریت می‌کند و این به معنای عقب نشینی و ضعف ایران نیست. کسی که ضعف داشته باشد خودش را به آب و آتش می‌زند.

وی تاکید کرد: شما نگاه کنید اصلا عرف بین المللی نیست به ساختمانی که محل استراحت بوده و یا کنسولگری بوده و مردم در آن رفت‌وآمد داشته‌اند، حمله شود، به هر حال اسرائیل تاوان سختی در مقابل ایران خواهد داد زیرا روز به روز حیثیت‌اش در دنیا کاهش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز