خبرگزاری کار ایران

نوروزی در تذکر شفاهی:

آقای فرزین اگر قادر به مدیریت بازار ارز نیست، سمت خود را واگذار کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۷۳۴

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس گفت: آقای فرزین اگر قادر به مدیریت بازار ارز نیست سمت خود را واگذار کند.

رحمت الله نوروزی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۰ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تبریک عید سعید فطر یاد و خاطره شهدای سوریه و چابهار و راسک را گرامی داشت و گفت: رژیم صهیونیستی بداند خون پاک این شهدا ریشه این دولت پلید را خواهد کند.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس خطاب به رئیس جمهور، تصریح کرد: آقای رئیسی اگر آقای فرزین رئیس بانک مرکزی نمی تواند این بانک را مدیریت کند سمت خود را واگذار کند، اینکه من مسئولیت ندارم به چه معنا است؟ آقای فرزین شما در بحث ارز ترجیحی و بازار آزاد مسئول هستید.

وی ادامه داد: در صورت تداوم این روند مردم پول خود را از بانک ها خارج و در بازار ارز سرمایه گذاری خواهند کرد.

نوروزی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، گفت: در بحث قیمت کلزا و جو در شرایطی که در فصل برداشت قرار داریم شورای قیمت گذاری اقدامی نکرده و علت افزایش ۴۰ درصدی قیمت کود در سال ۱۴۰۳ چیست؟

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، افزود: هیات عالی نظارت هرچه سریع تر نظر خود را نسبت به تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی اعلام کند و بالغ بر ۳ میلیون نفر چشم انتظار اجرای این مصوبه هستند.

وی ادامه داد: همچنین مابه التفاوت افزایش حقوق فرهنگیان برای اجرای رتبه بندی معلمان باید هرچه سریع تر در دستورکار دولت قرار گیرد، وزیر آموزش و پرورش در این رابطه باید در دولت از حق فرهنگیان دفاع کند.

این نماینده مردم در مجلس یادآور شد: افزایش قیمت چندبرابری جرائم راهنمایی و رانندگی در این شرایط اقتصادی چه دلیلی دارد؟ جرائم ۶۰۰ الی ۷۰۰ هزار تومانی در این تورم بالای ۴۰ درصد چه توجیهی دارد؟ در این شرایط باید کمک حال مردم باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز