خبرگزاری کار ایران

میرتاج‌الدینی در تذکر شفاهی:

ارز ترجیحی دونرخی حاکی از سیاست‌های غلط بانک مرکزی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۷۳۳

نماینده مردم تبریز در مجلس خواستار ورود رئیس جمهور به سیاست‌های ارزی بانک مرکزی و حل مشکلات اقتصادی از جمله نوسانات و التهاب بازار ارز شد.

به گزارش ایلنا، سید محمدرضا میرتاج الدینی در نشست علنی امروز (دوشنبه ۲۰ فرودین) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک عید سعید فطر گفت: نوسانات و التهابات ارزی، ثبات اقتصادی را از بین می‌برد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشخص شد سیاست‌های ارزی بانک مرکزی درست نیست و علیرغم پیش‌بینی افزایش صادرات، هنوز مشکلات ادامه دارد. همچنین تجارب دولت‌های گذشته و سند تحول دولت فعلی نشان داد که بانک مرکزی نمی‌تواند به وظایف خود عمل کند تا جایی که تراز نفتی ما برای نخستین بار به میزان ۱۷ میلیارد کاهش یافته است.

وی بیان کرد: همچنین وجود ۲ دو نرخ ارز ترجیحی، حاکی از غلط بودن سیاست‌های بانک مرکزی است که باید در این خصوص پاسخگو باشد و رئیس جمهور نیز تصمیمات درستی را در این خصوص اخذ کند.

میر‌تاج‌الدینی در پایان با انتقاد از عملکرد کارتخوان‌ها در پایانه‌های فروشگاهی خاطر نشان کرد: فعالیت در این حوزه باید طبق قانون مصوب باشد و باعث نشود که درآمدهای غیرتجاری افراد در معرض مالیات قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز