خبرگزاری کار ایران

فرهنگی در گفت‌وگو با ایلنا:

اگر با من بود خیلی وقت پیش تیم اقتصادی دولت را تغییر می‌دادم

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۶۰۷

بیشترین عامل نوسانات اخیر، نگرانی‌ بود که جنایات رژیم صهیونسیتی به وجود آورد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در مورد ضرورت تغییر تیم اقتصدی دولت گفت: اگر من بودم خیلی وقت پیش تغییر می‌دادم و بیشتر هم وزارت اقتصاد را نیازمند تغییر می‌دانم.

محمدحسین فرهنگی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درخصوص نابسامانی‌های بازار ارز و طلا طی روزهای اخیر در بازار کشور و عوامل دخیل در آن گفت: نابسامانی‌های اخیر در بازار عوامل مختلفی داشت، همین حادثه حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری کشورمان در سوریه هم بی‌تأثیر نبود ولی مهم‌تر از آن‌ها بحث مدیریت است.

وی ادامه داد: سال‌هاست گفته می‌شود پیمان‌های ارزی با کشورهای دیگر داشته باشیم و محوریت دلار و یورو به حداقل برسد تا اثر کمتری بر اقتصاد داشته باشد اما بخش اقتصادی ما و به طور خاص وزارت اقتصاد موفق عمل نکردند.

نماینده مردم تبریز در پاسخ به این سوال که چه عامل یا عواملی در شرایط کنونی نقش و قصور بیشتری داشتند؟ ابراز داشت: موضوعات مختلف دخیل بودند اما بیشترین عامل، نگرانی‌ای بود که جنایات رژیم صهیونسیتی به وجود آورد و تلاشی که این رژیم برای افزایش سطح تنش و گسترش درگیری‌ها داشت، اثرات روانی بر بازارهای مختلف ایجاد کرد.

فرهنگی در پاسخ به این سوال که آیا تغییر در تیم اقتصادی دولت را لازم می‌دانید؟، ابراز داشت: اگر من بودم خیلی وقت پیش تغییر می‌دادم و بیشتر هم وزارت اقتصاد را نیازمند تغییر می‌دانم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز