خبرگزاری کار ایران

آزاد در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

ارائه ماده اضطراری در نشست اتحادیه بین‌المجالس برای حمایت از زنان و کودکان فلسطینی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۴۶۵

عضو هیات رییسه مجمع زنان IPU گفت: امیدواریم امروز بتوانیم با ارائه ماده اضطراری و مصوب کردن آن اقدام عملی در حمایت از زنان و کودکان فلسطینی داشته باشیم.

الهام آزاد عضو هیات رییسه مجمع زنان IPU و نماینده زنان آسیا پاسفیک در یکصد و چهل و هشتمین اجلاس اتحادیه بین‌المجالس جهانی در  گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت:  به عنوان نماینده زنان آسیا پاسفیک و عضو  هیات  رییسه مجمع زنان IPU در سمینار زنان با موضوعیت و محوریت حمایت از زنان و کودکان غزه سخنرانی داشتم.

وی افزود: با توجه به جنایت و نسل کشی که توسط رژیم صهیونیستی در این کشور دارد اتفاق می‌افتد؛  از تمامی زنان حاضر در این سمینار خواستم که قطعا در جهت حمایت از زنان و کودکان فلسطین اقدام عملی داشته باشیم.

این نماینده مجلس گفت: انشالله ما بتوانیم  در اجلاسیه IPU  با ارائه ماده اضطراری که با اتحاد کشورهای اسلامی خواهیم داشت آن را مصوب کنیم.

 آزاد تاکید کرد: با توجه به اینکه آفریقای جنوبی هم اخیرا شکایتی را در دیوان دادگستری بین‌المللی علیه جنایت و نسل کشی رژیم صهیونیستی و در حمایت از زنان و کودکان فلسطین در غزه داشتند؛ امیدواریم امروز  بتوانیم  با این ماده اضطراری و مصوب کردن آن اقدام عملی در حمایت از زنان و کودکان فلسطینی داشته باشیم.

یکصد و چهل و هشتمین اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی از روز شنبه در ژنو آغاز به کارکرده است.

اتحادیه بین المجالس جهانی، به عنوان بزرگترین نهاد پارلمانی با بیش از ۱۸۰ عضو از پارلمان‌های جهان از سال ۱۸۸۹ میلادی تأسیس شد.

موضوع این دوره از نشست مجمع با شعار «دیپلماسی پارلمانی، ایجاد پلی برای صلح و تفاهم» از تاریخ ۴ تا ۸ فرورین در شهر ژنو  سوییس در حال برگزاری است.

حجم ویدیو: ۲۵.۷۵M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۱۰ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز