خبرگزاری کار ایران

نجف‌آبادی در گفت‌وگو با ایلنا:

مدیریت کشور به گونه‌ای باشد که ضمن رفع دلگیری‌های گذشته از مردم، وفاق و انسجام ملی تقویت شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۸۴۴

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت:به نظر من باید کشور باید به گونه‌ای مدیریت شود که وفاق و انسجام ملی در کل کشور تقویت شود، رفع اختلافات از مسائل مختلف صورت گیرد، رفع دلگیری‌هایی که در بعضی از مردم وجود دارد باعث می‌شود آن وحدتی که حضرت امام در موردش تاکید می‌کردند، صورت گیرد.

همایون سامه‌یح نجف‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره اتفاقات سال جاری با بیان این‌که این سال، سال بسیار پر فراز و نشیبی نه تنها در ایران بلکه در دنیا بود، گفت: سال سختی را پشت سر گذاشتیم پر از غم بود. حمله رژیم صهیئونیستی را به غزه شاهد بودیم که اثراتش نه تنها در منطقه، بلکه در تمام دنیا پخش شد. سال گذشته و سال قبل هم جنگ روسیه و اکراین را داشتیم که بر مسائل اقتصادی دنیا اثرگذار بود و همچنین تحولات امنیتی خیلی زیادی در اروپا و منطقه دیده شد. جنگ ارمنستان و آذربایجان را هم شاهد بودیم. متاسفانه سالی که رو به اتمام است، سال پر تنشی در دنیا بود که به تبع اثرات این مسائل و تنش‌ها در تمام دنیا از جمله ایران دیده می‌شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مجلس یازدهم شعارش با مسائل معیشتی مردم گره خورده بود، تمام شعار نمایندگان بزرگ کردن سفره‌های ملت بود که تا حدی به موفقیتی در این امر نائل نشد و این هم نه تقصیر نمایندگان بود و نه دولت، با افزایش میزان تحریم‌هایی که از طرف غرب به ایران اعمال می‌شد و سنگ‌اندازی‌های آمریکا و عیادی آن به ایران متاسفانه مشکلات اقتصادی مردم کماکان ادامه پیدا کرده است.

وی تاکید کرد: امیدواریم مجلس دوازدهم با قدرت و همت بیشتری تلاش کند. ۵۰ درصد این منتخبین جزو نمایندگان ادوار بوده‌اند، قدیمی و باتجربه هستند، امیدواریم مجلسی پر از همت و جزم بسیار زیادتر برای رفع مشکلات اقتصادی مردم تشکیل شود و با همراهی دولت بتوانند محیط مساعدتری را برای تمام هموطنان ایجاد کنند.

نجف‌آبادی در پاسخ به این که رفتار حاکمیت با مردم در سال آینده باید چگونه باشد، آن هم باتوجه به این‌که ۴۱ درصد مردم در انتخابات شرکت کردند، بیان کرد: میزان مشارکت مردم بار مسئولیت نمایندگان و حتی دولت را بیشتر می‌کند. به طبع مردم برای آینده بهتر، رفاه و آرامش بیشتر و شادی فراوان‌تری برای خودشان پای صندوق‌های رأی آمدند بنابراین ما باید این پیام را دریافت کنیم برخلاف تبلیغات عظیمی که برای عدم مشارکت هموطنان در انتخابات داشتند و به شدت هجمه به ایران وارد می‌کردند باز هم جامعه بزرگوار ما برای حمایت از نظام که وظیفه‌اش خدمت‌گذاری به مردم است، آمد.

وی در خصوص این‌که چه چیزی در کشور باید تغییر کند، گفت:به نظر من باید کشور باید به گونه‌ای مدیریت شود که وفاق و انسجام ملی در کل کشور تقویت شود، رفع اختلافات از مسائل مختلف صورت گیرد، رفع دلگیری‌هایی که در بعضی از مردم وجود دارد باعث می‌شود آن وحدتی که حضرت امام در موردش تاکید می‌کردند، صورت گیرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم وحدت و یکپارچگی ملت ایران قوی تر از قبل شود زیرا هرچقدر دست ما در دست همدیگر باشد به پیشرفت بیشتری نائل می شویم، باید برنامه ریزی جامعه و مملکت به نحوی باشد که یکپارچگی جامعه به حالت اول بازگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز