خبرگزاری کار ایران

قائم مقام ستاد انتخابات شورای وحدت:

فراکسیون وحدت را در مجلس آینده شکل خواهیم داد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۹۱۵

قائم مقام ستاد انتخابات شورای وحدت: بیش از ۴۵ نفر از کاندیداهای فهرست شورای وحدت در استان‌ها در انتخابات آتی رای آوردند و تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس به عنوان یکی از اولویت‌های شورای وحدت خواهد بود.

به گزارش ایلنا، محمد جواد محمدی نوری قائم مقام ستاد انتخابات شورای وحدت با اشاره به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیام حضور مردم در انتخابات را نوعا واکنش همراهی با آرمانهای انقلاب دانست و بر ضرورت اصلاح امور اقتصادی به عنوان مهمترین چاکراه بازگشت اعتماد عمومی تاکید ورزید.

محمدی نوری با اشاره به انتخاب بیش از ۴۵ نفر از کاندیداهای فهرست شورای وحدت در استانها از تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس به عنوان یکی از اولویتهای شورای وحدت نام برد و افزود: علیرغم انتخاباتی سرد و قابل تامل در حوزه تهران اما در شهرستانها بعضا شاهد مشارکت جدی مردم در پای صندوقهای رای بوده و رقابت نامزدهای شورای وحدت در استانها با برخی فهرستها در نوع خود جالب توجه بوده است.

محمدی نوری قائم مقام ستاد انتخابات شورای وحدت همچنین تاکید کرد این شورا قصد دارد پس از ارزیابی و اتخاذ تصمیم در هیئت عالی در خصوص نحوه ورود به دور دوم انتخابات مجلس در تهران و برخی حوزه های انتخابیه با برنامه ای هدفمند وارد این کارزار شود.

وی گفت: براین باوریم مهمترین محور برنامه آینده مجلس دوازدهم باید رفع مشکلات معیشتی مردم باشد و نمیشود هم انتظار داشت مردم با گرانی‌های افسارگسیخته و ناکارآمدی مسئولان کنار بیایند و هم در انتخابات همراه و همدل باشند و آنچه را که تا کنون نظام بدست آورده تردید نکنید به پشتوانه همراهی همین مردم بوده است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز