خبرگزاری کار ایران

متکی:

لیست نهایی شورای وحدت شهرستان‌ها و تهران به زودی اعلام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۳۰۳

سخنگوی شورای وحدت گفت: با جمع‌بندی مصاحبه‌ها و اخذ جمع‌بندی فرایند شورای وحدت در استان‌ها، به زودی لیست نهایی و مستقل شورای محل ارائه خواهد شد. در تهران، فعلاً دو برابر ظرفیت یعنی ۶۰ نفر را معرفی و مجددا ارزیابی نهایی خواهیم داشت.

به گزارش ایلنا، یکصد و بیستمین نشست هیئت عالی که صبح سه شنبه ۲۴ بهمن ماه برگزار شد مقرر شد لیست نهایی شورای وحدت در تهران و استانها برای انتخابات مجلس شورای اسلامی به زودی ارائه گردد.

منوچهر متکی دبیر اجرایی و سخنگوی شورای وحدت با اشاره به این مطلب گفت: با جمع زیادی از نامزدهای مجلس شورای اسلامی جلسات مصاحبه و ارزیابی برگزار کرده ایم و این مصاحبه ها با حضور اعضای هیئت عالی و در فضایی کارشناسی و نخبگانی صورت پذیرفته است .

با جمع بندی این مصاحبه ها و اخذ جمع بندی فرایند شورای وحدت در استانها ، به زودی لیست نهایی و مستقل شورای محل ارائه خواهد شد. در تهران، فعلاً دو برابر ظرفیت یعنی ۶۰ نفر را معرفی و مجددا ارزیابی نهایی خواهیم داشت.

متکی همچنین افزود: در عین حال برای اینکه وحدت بین نیروهای انقلابی و ارزشی فراهم آید، کماکان باب مذاکره با آنها و تشکلهای انقلابی باز است تا هر جا که لازم باشد مذاکره صورت پذیرد .

وی همچنین گفت : در برخی حوزه ها افراد و نامزدهای شورای وحدت قطعی و مشخص شده اند و در برخی استان‌ها نیز در آخرین مرحله تصمیم گیری هستیم لذا جمع بندی و اعلام نهایی را به زودی خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز