خبرگزاری کار ایران

دادستان تهران خبر داد؛

اعطای ۲۱ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به زندانیان بی‌بضاعت در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۷۶۵

دادستان عمومی و انقلاب تهران از اعطای ۲۱ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به زندانیان بی‌بضاعت از محل اعتبارات ستاد دیه و صندوق‌های قرض‌الحسنه در ۱۱ ماه گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران در جلسه شورای عالی قضایی از هفت هزار و ۹۱۵ مورد بازدید قضات از زندان‌های استان تهران طی ۱۱ ماه سپری شده از سال جاری خبر داد و گفت: این میزان بازدید نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۲۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی از رشد ۱۰ درصدی اعطای مرخصی‌ به زندانیان و افزایش ۲۸ درصدی استفاده از پابند الکترونیک در ۱۱ ماه سپری شده از سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: همچنین از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان بهمن‌ماه، با جمع‌آوری ۹۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل ستاد دیه و جذب کمک‌های خیرین و ارائه کمک‌های بلاعوض به زندانیان بی‌بضاعت در تهران، سه هزار و ۶۲۵ نفر از زندان آزاد شدند.

صالحی در ادامه، از اعطای ۲۱ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به زندانیان بی‌بضاعت از محل اعتبارات ستاد دیه و صندوق‌های قرض‌الحسنه در ۱۱ ماه گذشته خبر داد و گفت: از آغاز فروردین ماه سال جاری تا پایان بهمن‌ماه، ۱۷ هزار و ۲۵۰ بسته معیشتی از محل اعتبارات انجمن‌ها و خیریه‌ها میان خانواده‌های زندانیان نیازمند تهران توزیع شده است.

دادستان عمومی و انقلاب تهران همچنین از کاهش ۵۴ درصدی صدور قرار بازداشت موقت و کاهش پنج درصدی قرارهای کفالت منتهی به بازداشت در ۱۱ ماه سپری شده از سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: میزان دادرسی الکترونیک در تهران طی ۱۱ ماه گذشته بیش از ۹۰ درصد بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز