خبرگزاری کار ایران

واعظی:

حاکمیت و دولت نباید فقط در زمان انتخابات و راهپیمایی به مردم توجه کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۱۸۳

رئیس دفتر رئیس دولت دوازدهم با بیان اینکه در این بین نباید حاکمیت و دولت فقط در زمان انتخابات و راهپیمایی به مردم توجه کند بلکه باید همواره گوش شنوای مردم بوده و مشکلات آن ها را برطرف کنند، گفت: در خانه نشستن هیچ مشکلی را برای کشور حل نمی کند. حتی اگر مردم بیایند و رای اعتراضی دهند یعنی به فردی رای دهند که سیاست های مجلس و دولت مخالف است. این بهتر از خانه نشستن و رای ندادن است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،  محمود واعظی در حسینیه جماران در جمع خبرنگاران گفت: مردم برای تعیین سرنوشت خود انقلاب کردند و این تعیین سرنوشت از صندوق رای می‌گذرد پس برای ساختن آینده خودمان و فرزندانمان راهی جز شرکت در انتخابات نداریم.

رئیس دفتر رئیس دولت دوازدهم ادامه داد: شرکت در انتخابات حق همه ملت ایران است، وظیفه حاکمیت، دولت و شورای نگهبان این است که اجازه حضور افراد معتقد به قانون اساسی با تفکرات مختلف را در انتخابات دهند تا برنامه هایشان را ارائه کرده و مردم از میان آن ها انتخاب کنند.

وی تاکید کرد: ما هیچ راهی غیر از صندوق رای نداریم، آن هایی که هنوز تصمیم به حضور در انتخابات نگرفته اند، بدانند سرنوشت کشور با صندوق رای رقم می‌خورد پس با صندوق رای قهر نکنند. ا‌میدوارم در نهایت نتیجه انتخابات تشکیل مجلس قوی باشد.

واعظی با بیان اینکه در این بین نباید حاکمیت و دولت فقط در زمان انتخابات و راهپیمایی به مردم توجه کنند بلکه باید همواره گوش شنوای مردم بوده و مشکلات آن ها را برطرف کنند، گفت: در خانه نشستن هیچ مشکلی را برای کشور حل نمی کند. حتی اگر مردم بیایند و رای اعتراضی دهند یعنی به فردی رای دهند که سیاست های مجلس و دولت مخالف است. این بهتر از خانه نشستن و رای ندادن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز