خبرگزاری کار ایران

شاهچراغی در ستاد انتخابات کشور:

نیروهایی که در شعب اخذ رای حضور دارند خودشان داوطلب شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۱۶۴

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: مدیران شعب اخذ رای توجه کنند که هرکس با یکی از پنج مدرک هویتی به شعبه مراجعه کرد می‌توان رأی وی را اخذ کرد. نیروهایی که در شعب همکاری می‌کنند از مردم هستند و خودشان داوطلب شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدمحمدتقی شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت: در ۵۹ هزار شعبه رای قریب به یک میلیون نفر مردم در فرایند برگزاری انتخابات و رای‌گیری مشارکت می‌کنند. در استان سیستان و بلوچستان مردم با وجود وقوع سیل پای صندوق‌ها حاضر شدند و در برخی شهرستان‌ها هم مردم در دمای زیر صفر در انتخابات مشارکت کردند.

وی افزود: مدیران شعب اخذ رای توجه کنند که هرکس با یکی از پنج مدرک هویتی به شعبه مراجعه کرد می‌توان رأی وی را اخذ کرد. شعب سیار نقاط مشخصی دارند که به ۱۵ هزار شعبه می‌رسد و تقاضا داریم از آنجا که ممکن است برخی مردم به دلیل فقدان توانایی نتوانند پای صندوق رای بیایند، این شعب سیار با هماهنگی بهزیستی یا فرمانداری و استانداری به منزل این افراد بروند و رأی را اخذ کنند.

رئیس ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: نیروهایی که در شعب همکاری می‌کنند از مردم هستند و خودشان داوطلب شدند.

شاهچراغی گفت: از نقش رسانه‌ها در جریان انتخابات، قدردانی می‌کنم. آنچه مردم نیازمند هستند درباره انتخابات بدانند را رسانه‌ها باید به آنان منتقل کنند تا انتخاباتی پرشور داشته باشیم. ما وظیفه داریم طبق آنچه قانون حکم کرده وظیفه امانتداری مردم را ایفا کنیم و خدمتگزار آنان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز