خبرگزاری کار ایران

حسینی در حاشیه جلسه هیات دولت:

جداول و جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۳ طی دو هفته پایانی اسفند به مجلس ارسال می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۰۹۳

معاون‌ پارلمانی رئیس جمهور گفت: بخش جداول و جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۳ طی دو هفته پایانی اسفند به مجلس ارسال می‌شود.

به گزارش ایلنا، سید محمد حسینی در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بخش جداول و جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۳ طی دو هفته پایانی اسفند به مجلس ارسال می‌شود.

نامزدهای این دور از انتخابات متشکل از چهره های مختلفی از اساتید، پزشکان، مدیران و نمایندگان ادوار است و جوانان باانگیزه ای نیز در صحنه حضور دارند.

وی افزود: دولت و تمامی دستگاه ها به افزایش مشارکت کمک خواهند کرد و به طور قطع با شروع تبلیغات محیطی و مناظره های صدا و سیما مردم با دیدگاه های این افراد آشنا می‌شوند و امید است که شاهد انتخاباتی خوبی باشیم.

معاون‌ پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد: حدود ۱۵ هزار و ۲۰۰ نامزد تایید صلاحیت شده اند و به نوعی ۷۵ درصد از نامزدها متشکل از چهره های اصولگرا و اصلاح طلب تایید شده اند.

حسینی با تاکید بر اینکه مجلسی که با پشتوانه قوی مردم باشدبه طور قطع در حل مشکلات کشور و کاهش مشکلات تاثیرگذار است، خاطرنشان کرد: لایحه بودجه‌ هم در شورای نگهبان و هم در مجمع تشخیص در دست بررسی است زیرا در برخی موارد نمایندگان اصرار وزریدند و امید است طی این دو هفته باقی مانده به نتیجه نهایی برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز