خبرگزاری کار ایران

خلجی در گفت‌وگو با ایلنا:

بعضی از کشورهای اطراف ما بعضاً رنگ انتخابات را ندیده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۴۰۴

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: اگر مردم در انتخابات مثلا مجلس شورای اسلامی شرکت کنند و در شرایط پرشور و حداکثری نمایندگان فاضل، متعهد، متخصص و بصیر انتخاب شوند و باتوجه به اقتضائات و شرایط کشور بتوانند قانون خوب بگذارند این به نفع مردم است.

سپهر خلجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره این‌که در آستانه برگزاری انتخابات چقدر نیاز برای افزایش مشارکت با مردم صحبت شود چون برخی معنقدند این انتخابات از هر نظر بسیار مهم است، گفت: همه انتخابات‌ها برای ما مهم است و بحمدالله هم نظام جمهوری اسلامی افتخاری که داشته این است که به طور میانگین هر سال یک انتخابات داریم یعنی به تعداد سال‌های انقلاب ما انتخابات برگزار کرده‌ایم، در مقابل بعضی از کشورها که در اطراف ما هستند بعضاً یا رنگ انتخابات را ندیده‌اند یا اخیراً به صورت ظاهری انتخابات برگزار می‌کنند.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با بیان این‌که انتخاب مردم و دموکراسی در این کشور ریشه‌دار است، اظهار داشت: انتخابات مهم است چون در واقع مسیر حرکت کشور را در چند سال پیش رو تعیین می‌کند، چه دولت و چه مجلس فرقی نمی‌کند. لذا چون اهمیت دارد همه باید در هر مقطعی تلاش کنند حالا هر انتخاباتی باشد، انتخابات مجلس، شوراها، ریاست جمهوری با مشارکت اکثریت مردم برگزار شود و مردم نباید از این حق خودشان محروم شوند. مردم حق‌شان است، ضمن این‌که یک تکلیف است و در انتخابات امکان ادا کردن حق‌ برای‌‌ مردم فراهم می‌شود تا انتخاب کنند.

وی تاکید کرد: اگر مردم در انتخابات مثلا مجلس شورای اسلامی شرکت کنند و در شرایط پرشور و حداکثری نمایندگان فاضل، متعهد، متخصص و بصیر انتخاب شوند و با توجه به اقتضائات و شرایط کشور بتوانند قانون خوب بگذارند و مسیر اجرای کارها را در دولت هموار کنند و بتوانند کمک کنند تا موانعی که در کشور وجود دارد را با قانون خوب برداریم، یک اتفاق مبارکی است که نفعش به مردم می‌رسد و ان‌شاالله امیدواریم این اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز