خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

نامزدهای مورد تایید شورای نگهبان برای بهره‌مندی از بسته تبلیغاتی به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند مراجعه کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۶۴۵

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: یک بسته ویژه تبلیغاتی برای نامزدهای مورد تایید شورای نگهبان در بستر سکوهای داخلی پیش‌بینی کردیم. امروز فراخوانش را دوستان منتشر می‌کنند نامزدهای مورد تایید می‌توانند برای بهره‌مندی از این بسته تبلیغاتی به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ردر پایان جلسه هایت دولت با حضور در جمع خبرنگارات درباره حمایت از دانشمندان فضایی کشور گفت: یکی از برنامه‌هایی که ما دنبال می‌کنیم این است که بتوانیم برای دانش فضایی دانشمندان خود بازاریابی در کشورهای دیگر داشته باشیم. مذاکراتی دارد انجام می‌شود اجازه بدهید وقتی به نتیجه رسید، اعلام شود. ولی خب الحمدلله الان ظرفیت‌های ما به اندازه‌ای رسیده که بتوانیم از ظرفیت پرتابگرهایمان برای پرتاب ماهواره و مشارکت با کشورهای دیگر در ساخت ماهواره‌های سنجشی همکاری کنیم که این مساله هم دنبال می‌شود.

وی درباره اینکه از سوی یکی از نمایندگان مجلس مطرح شده که برای گرانی اینترنت دیوان محاسبات و سازمان بازرسی باید ورود کنند،‌گفت: بالاخره مگر در کشور تورم صفر درصد است؟ قبلا در این مورد صحبت کردیم هر از گاهی به آن پرداخته می‌شود. ۶ سال اگر چیزی در کشور گران نشود، اپراتور نباید پول به کارمند خود بدهد؟ نباید تجهیزات بخرد؟ اگر قیمت‌ها نسبت به ۶ سال پیش ثابت مانده است آقایان بیایند ورود کنند. بالاخره کل افزایش قیمتی که صورت گرفته است، ۳۴ درصد زیر نرخ تورم سال جاری است نه ۶ سال گذشته آن فقط ترافیک خارجی، ترافیک داخلی که دست نخورده است.

وزیر ارتباطات درباره سرانجام لایحه حریم خصوصی کاربران گفت: این لایحه در کارگروه ویژه اقتصادی دولت نهایی شد در صحن دولت آمد و برای بررسی حقوقی به کمیسیون حقوقی دولت ارجاع شده و آنجا دارد بحث می‌شود. سه، چهار جلسه هم برگزار شده است و امیدوارم پیش از سال نهایی شود و آن را به مجلس بفرستیم.

زارع‌پور درباره همکاری پیام‌رسان‌ها برای تبلیغات انتخاباتی کاندیداها عنوان کرد: یکی از کارهایی که امسال برای اولین بار انجام می‌شود این است که یک بسته ویژه تبلیغاتی برای نامزدهای مورد تایید شورای نگهبان در بستر سکوهای داخلی پیش‌بینی کردیم. امروز فراخوانش را دوستان منتشر می‌کنند نامزدهای مورد تایید می‌توانند برای بهره‌مندی از این بسته تبلیغاتی به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند مراجعه کنند، در آنجا گزینه‌ای پیش‌بینی شده است که می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند ما آن را به پیام‌رسان‌ها ارجاع می‌دهیم.

وی افزود: قرار شده است آنها یک بسته رایگان و با تخفیف را برای آنها پیش‌بینی کنند همچنین برای دوره تبلیغات یک کانال با تیک آبی برای هر نامزد اختصاص می‌باید آنهایی که خودشان کانال دارند تیک آبی می‌گیرند آنهایی که ندارند یک کانال با تیک آبی به آنها تعلق می‌گیرد در واقع برای تبلیغات است و پیام‌رسان‌ها هم بسته‌ای با تخفیف برای‌شان پیش‌بینی کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز