خبرگزاری کار ایران

دادستان کل کشور:

آگاهی مردم از نقشه‌های بدخواهان نظام باعث شده دشمنان روز به روز مأیوس‌تر شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۹۰۰

دادستان کل کشور گفت: یکی از اهداف دشمنان این انقلاب از اعمال تحریم‌های سخت علیه ملت ایران، ایجاد شرایط سخت اقتصادی در کشور است.

به گزارش ایلنا، مراسم گرامیداشت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور پرشور قضات و کارمندان دادگستری استان اصفهان و سخنرانی دادستان کل کشور برگزار شد.

در این مراسم که در دادگستری کل و به صورت برخط در تمام حوزه‌های قضایی استان برگزار شد، حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین محمد موحدی آزاد، دادستان کل کشور ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای والامقام، از انتخابات به عنوان یکی از مهم‌ترین مصداق‌های وحدت و انسجام ملی یاد کرد.

وی گفت: یکی از اهداف دشمنان این انقلاب از اعمال تحریم‌های سخت علیه ملت ایران، ایجاد شرایط سخت اقتصادی در کشور است تا به واسطه آن با بروز نارضایتی در جامعه، بین مردم و نظام فاصله ایجاد شود، اما آگاهی مردم از نقشه‌های بدخواهان نظام و حضور گسترده در راهپیمایی‌ها و به ویژه انتخابات که یکی از مهم‌ترین مصداق‌های وحدت و انسجام ملی است همواره باعث شده که دشمنان روز به روز مأیوس‌تر شوند.

دادستان کل کشور در ادامه به همگان توصیه کرد: با مطالعه چندباره بیانیه گام دوم انقلاب که حاوی مطالب روشنگرانه فراوانی از دستاورد‌های چهار دهه ابتدایی انقلاب و ترسیم آینده نظام است به آینده روشن کشور امیدوار شوند.

در این مراسم، حجت‌الاسلام‌ اسداله جعفری رئیس کل دادگستری استان نیز دوام و اقتدار انقلاب و نظام را یاری خداوند متعال، عنایت ویژه حضرت امام زمان (عج) و مدیریت و پیشوایی نایبان برحقش، امامین انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب حضور موثر، پرشور و آگاهانه مردم در صحنه‌های مختلف دانست.

وی افزود: رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان و شهدای والا مقام از ابتدای انقلاب تا کنون که با خون سرخ خود درخت انقلاب را سبز نگاه داشتند با عشق به ائمه اطهار و ولایت‌مداری آن‌ها گره خورده بود و عزت و سربلندی، آزادی و امنیت و اقتدار انقلاب، دستاورد این جانفشانی‌ها بود.

 در پایان این مراسم از تعدادی از قضات و کارمندان نمونه دادگستری استان تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز