خبرگزاری کار ایران

جزئیات نهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۵۵۱

نهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی به صورت علنی در حال برگزاری است.

به گزارش ایلنا، نهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی، امروز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حجت‌الاسلام والمسلمین دهقانی و مستشاران دادگاه مرتضی تورک و امین ناصری در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) به صورت در حال برگزاری است.

در ابتدای دادگاه قاضی دهقانی با علنی اعلام کردن دادگاه از نماینده دادستان خواست تا ادامه کیفرخواست را قرائت کند.

نماینده دادستان بیان کرد: سیمای تلویزیونی مقاومت، برنامه تلویزیونی سازمان مجاهدین خلق ایران را تاسیس و راه‌اندازی کرد. رسالت این تلویزیون ابتدا گزارش عملیات‌های ارتش به اصطلاح آزادی‌بخش در جریان جنگ رژیم بعث عراق با ایران و انعکاس پیشرفت‌های نظامی سازمان بود که در ادامه ابعاد دیگری همچون عملیات روانی و تبلیغات سوء نیز به آن اضافه شد.

وی افزود: به مرور سیمای مقاومت در طول فعالیت خود تبدیل به یک تریبون مهم جهت انتقال دستورات تشکیلاتی و سخنان رهبران سازمان شد و منویات سازمان را در قالب پخش اخبار جهت تشویش اذهان عمومی، ارائه تفسیر‌ها و تحلیل‌های جذاب و دروغ پراکنی دنبال کرد.

نماینده دادستان ادامه داد: تلویزیون سازمان پس از چندی با نام جدید سیمای آزادی تلویزیون به اصطلاح ملی ایران فعالیت خود را ادامه داد و تا امروز نیز تحت همین نام و به طور فعال برنامه‌هایی را در راستای تقابل با نظام جمهوری اسلامی پخش می‌کند. نقش سیمای مقاومت در تبلیغ تروریسم آن چنان پررنگ است که خود سازمان نیز بر دغدغه جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تاثیر منفی این تلویزیون صحه گذاشته است.

وی افزود: مجلس ضد خلقی طی چند جلسه غیر علنی ضمن ابراز وحشت شدید از تهاجمات نیرو‌های آزادی بخش نیرو‌های مجاهدین خلق و اثرات عمیق گسترده برنامه‌های سیمای نفاق و فیلم‌های مقاومت، خواستار مقابله فوری رژیم شد. بنا به گزارشات موثر و رسیده از درون رژیم پوسیده مجلس ضد مردمی ارتجاع، طی چند جلسه غیر علنی گسترش و اوج‌گیری روز افزون تهاجمات نیرو‌های آزادی بخش مجاهدین خلق و همچنین تاثیرات عمیق و گسترده برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی مجاهدین در میان مردم را مورد بررسی قرار داده است.

نماینده دادستان بیان کرد: دری نجف آبادی نماینده مجلس ضد مردمی که به دنبال گسترش عملیات‌های نیرو‌های آزادی بخش مجاهدین خلق به این نواحی سفر کرده بود در یکی از جلسات ضمن ابراز وحشت از بالا گرفتن عملیات‌های مسلحانه مجاهدین نسبت به پخش سیمای مقاومت برنامه تلویزیونی سازمان در استان‌های مرزی و تاثیرات عمیق و گسترده برنامه‌های آن بر روی مردم اعلام خطر کرد.

وی تصریح کرد: سیمای مقاومت اصلی‌ترین وظیفه و هدف خود را تقویت دستگاه‌های زیر مجموعه سازمان از طریق تبلیغات گسترده می‌دانست و سعی در ایجاد زمینه مناسب تبلیغی در اذهان عمومی داشت. زیبا خرسندی و آشتیانی مسئول وقت سیمای مقاومت ماموریت این تلویزیون را اینگونه بیان کرده است که سیمای مقاومت نیز همانند سایر ارگان‌های تبلیغی مجاهدین هدفش آن است تا آنجا که توان دارد برنامه‌ها، مواضع تحولات و پیشرفت‌های مجاهدین ارتش آزادی‌بخش و کل مقاومت انقلابی را به آگاهی خلق قهرمان برساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز