خبرگزاری کار ایران

در پی تداوم اتهام‌زنی‌ها علیه ایران؛

سفیر انگلیس به وزارت امور خارجه احضار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۳۶۸

سفیر انگلیس در تهران، بعدازظهر امروز از سوی مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید تهران به وی ابلاغ شد.

به گزارش ایلنا، در پی تداوم اتهام‌زنی‌های رژیم انگلیس علیه جمهوری اسلامی ایران، سایمون شرکلیف، سفیر انگلیس در تهران، بعدازظهر امروز از سوی مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید تهران به وی ابلاغ شد. 

در این احضار، مدیرکل غرب اروپا ضمن غیرقانونی دانستن تحریم‌های انگلیس به بهانه‌های واهی، اتهام‌زنی مقامات انگلیسی را بی‌پایه و بی‌اساس خواند و به‌شدت محکوم کرد.

در جریان این احضار، مدیرکل غرب اروپا، جوسازی‌های جاری دولت انگلیس علیه ایران را حلقه دیگری از اقدامات غیرسازنده و مخرب در قبال جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد این‌گونه فضاسازی‌ها محکوم به شکست است.

مدیرکل غرب اروپا ادامه داد: این طنز تلخ تاریخی است کشوری که خود بانی و حامی گروه‌های سازمان‌یافته تروریستی، قاچاق مواد مخدر و باندهای تبهکار است، بخواهد به جمهوری اسلامی ایران و نیروهای وفادار و صادق آن که در صف اول مبارزه با جرائم سازمان یافته هستند، اتهام‌زنی کند.

سفیر انگلیس نیز در پاسخ اظهار کرد: مراتب را به پایتخت خود منتقل خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز