خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش :

علم بدون دین از مسیر اصلی خود فاصله می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۸۱۵

حجت الاسلام والمسلمین بهمن با تمجید از اینکه طرح‌های نوآورانه، دانش‌بنیان و خلاقانه جایگاه خوبی در پدافندهوایی دارد، گفت: اگر در مباحث علمی توجهی به مباحث دینی صورت نپذیرد یقینا علم از مسیر اصلی خود فاصله می گیرد و منحرف می‌شود.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام بهمن رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع دانشجویان دانشگاه پدافند با اشاره به اینکه کسی که اهل تقواست به بن‌بست نخواهد رسید و درهای موفقیت برای او گشوده خواهد شد، خاطرنشان کرد: خداوند به انسان ممتاز خود علومی را الهام می‌کند تا در مقابل هر گونه ابهام و سوالی درمانده نشوند؛ افراد باید بر اساس معیارهای عدالت، استعداد و فضایل علمی جایگاه خود را پیدا کنند و اگر خدا کسی را شایسته‌ترین ببیند فرصت های معنوی خوبی در اختیارش  قرار می دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهمن با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) نمونه الگوی مکارم اخلاقی برای تمام انسان هاست، افزود:  پیامبر اعظم(ص) به دلیل داشتن «خُلقٍ عَظیم» و «رَحمَةٌ لِلعَالَمین»، نمونه و الگوی مکارم اخلاقی برای تمام انسان ها در تمام دوران ها بوده است.

وی با تمجید از اینکه طرح های نوآورانه، دانش بنیان و خلاقانه جایگاه خوبی در پدافند هوایی دارد، گفت: اگر در مباحث علمی توجهی به مباحث دینی صورت نپذیرد یقینا علم از مسیر اصلی خود فاصله می‌گیرد و منحرف می‌شود.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان‌ اینکه دانشجویان در ایجاد مشارکت حداکثری در انتخابات نقش موثری دارند، اذعان داشت: دانشجویان می‌توانند با روشنگری برای جامعه، نقش مهمی برای گرم‌شدن هرچه بیشتر صحنه انتخابات در جای‌جای کشور داشته باشند.

وی، تصریح کرد: دانشجویان به عنوان قشر فرهیخته و سفیران بیداری با آگاهی‌بخشی به جامعه، باید اقشار مختلف را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز