خبرگزاری کار ایران

کنعانی در نشست خبری:

مواضع ایران و چین درباره تحولات دریای سرخ مشترک است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۶۵۴

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت: درباره خبرهای غیررسمی مبنی بر درخواست چین از ایران درباره یمن توصیه می‌کنم در مباحث از این دست به منابع رسمی رجوع شود، چنین مساله ای مطرح نیست و مواضع ایران و چین درباره تحولات دریای سرخ مشترک است.

به گزارش ایلنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری هفتگی با رسانه‌های داخلی و خارجی روابط ایران و عراق را گسترده و دوستانه و برادرانه و مبتنی بر احترام و اعتماد متقابل اعلام کرد.

وی افزود: همواره گفت‌وگوهای منظم و مستمری در سطوح مختلف بین مقامات دو کشور داریم و سفر آقای احمدیان در چارچوب تداوم مشورت‌های دو کشور در حوزه‌های مختلف دوجانبه است.

کنعانی عنوان کرد: روابط دو کشور ممتاز و ویژه‌ است و برخی اتفاقات و رخدادها طبیعتا نمی‌تواند بر عمق و استحکام روابط دو کشور تاثیر منفی بگذارد. این سفر هم فرصت خوبی است که دیدگاه‌ها و نظرات بین مقامات عالی امنیتی و سیاسی دو کشور تبادل و زمینه‌های تقویت روابط مهیا شود.

وی در رابطه با برخی خبرها پیرامون درخواست چین از ایران درخصوص اقدامات حوثی‌ها در دریای سرخ، تاکید کرد: درباره خبرهای غیررسمی مبنی بر درخواست چین از ایران درباره یمن توصیه می‌کنم در مباحث از این دست به منابع رسمی رجوع شود، چنین مساله ای مطرح نیست و مواضع ایران و چین درباره تحولات دریای سرخ مشترک است.

خبر در حال تکمیل می باشد...
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز