خبرگزاری کار ایران

آغاز فعالیت ستادهای جریان جماران در شهر ری، باقرشهر و کهریزک

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۹۴۳

ستادهای مردمی و انتخاباتی جریان جماران با حضور نمایندگان اعضای شورای مرکزی این جریان و معتمدین و فعالان فرهنگی، مذهبی و اجتماعی در شهر ری، باقر شهر و کهریزک افتتاح شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی جریان مردمی جماران، ستادهای انتخاباتی این جریان در شهر ری، باقرشهر و کهریزک با حضور مهرداد سراجی رئیس ستاد انتخابات جماران، رامین شمسایی‌نیا و محمد محسنی به نمایندگی از شورای مرکزی جماران، حجت‌الاسلام صمدی و جمعی از معتمدین و فعالان فرهنگی، مذهبی و سیاسی این منطقه افتتاح شد.   

در مراسم افتتاحیه این ستادها، مهرداد سراجی رییس ستاد انتخابات جریان مردمی جماران با تبریک ایام ولادت امام جواد (ع) و امیرالمومنین (ع) گفت: دشمن با بزرگ‌نمایی بعضی نقاط ضعف سعی در ناامید کردن جامعه ایرانی خصوصا قشر جوان دارد. درحالی که این ملت سرمایه‌ها و دستاورهای عظیم و قابل توجهی به دست آورده که در نوع خود در جهان بی‌نظیر است. 

وی افزود: انتخابات مظهر اراده ملّی و ظهور خواست مردم است. کشور هشت سال دست افرادی بود که همه فعالیت‌های اقتصادی را به تعطیلی کشاندند و جوانان نخبه را از صحنه سیاست عقب راندند. 

به گفته رئیس ستاد انتخابات جماران، این جریان به دنبال تلاش برای حضور پرشورتر مردم در صحنه انتخابات و ورود افراد متخصص دانشگاهی و دلسوز به مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات موجود است. 

سراجی تصریح کرد: دفاتر نمایندگی جریان جماران محل رجوع مردم و فعالان اجتماعی، سیاسی و مردمی شهرهای ری، باقرشهر و کهریزک برای تبادل نظر درمورد مسائل این منطقه و پیگیری امور از مسولان بالادستی خواهد بود. 

در ادامه، محمد محسنی عضو شورای مرکزی جماران با توصیف عملکرد و اهداف شکل گیری و فعالیت این جریان مردمی تشریح کرد: جماران با وجه تمایز نخبگی میانی و بدون وابستگی به جریان‌های قدرت و ثروت و با مشارکت جمعی از جوانان دانشگاهی مسلط به مسائل حکمرانی در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون فعالیت های این جریان با حضور نخبگان دغدغه‌مند بیشتری تا امروز توسعه پیدا کرده و به عنوان یک جریان معتبر و متمایز نسبت به تشکل‌ها و احزاب سیاسی در کشور، مشغول فعالیت در عرصه‌های گوناگون است. 

این عضو شورای مرکزی جماران با اشاره به اهمیت درک فهم جدید از حکمرانی، لزوم توجه به پیاده‌سازی نظام اجتماعی اسلام در کنار نظام سیاسی آن را نیاز امروز جامعه دانست و از تلاش جریان نخبگانی جماران برای رسیدن به راهبردهای گفتمانی و اجرایی در حوزه مسائل اجتماعی خبر داد

محسنی در پایان خاطرنشان کرد: جماران می‌کوشد با هموار ساختن مسیر کنش اجتماعی و سیاسی، مطالبات مردم را به گوش حاکمیت برساند و دستگاه‌های مسئول را نسبت به دغدغه‌های جامعه پاسخگو و حساس کند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز