خبرگزاری کار ایران

در دیدار امیرعبداللهیان و پدرسون مطرح شد؛

ادامه بحران غزه، تاثیر مخربی بر روند صلح منطقه‌ای داشته است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۳۶۴

وزیر امور خارجه کشورمان با در حاشیه نشست شورای امنیت با فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه، دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، حسین امیرعبداللهیان در ملاقات با گیر پدرسون، فرستاده ویژه و نماینده دبیر کل سازمان ملل متحد در امور جمهوری عربی سوریه، از تلاش های ایشان و سازمان ملل برای کمک به برقراری ثبات در سوریه ابراز خرسندی و حمایت کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان بر ضرورت عزم‌ جدی جامعه جهانی و همکاری کشورهای منطقه و نهادهای بین‌المللی برای مبارزه قاطع و موثر با پدیده شوم تروریسم، تاکید کرد.

 امیرعبداللهیان همچنین در ادامه خواستار اهتمام جدی جامعه بین‌المللی برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه کشور سوریه و نقض تمامیت ارضی این کشور توسط این رژیم شد.

پدرسون نیز از نقش سازنده و مؤثر جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم و کمک به حل و فصل سیاسی بحران این کشور از جمله در روند آستانه تقدیر و تشکر نمود و بر ضرورت تداوم نقش آفرینی کشورمان در هرگونه ابتکار سیاسی تاکید کرد.

فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور جمهوری عربی سوریه در پایان تاکید داشت: ادامه بحران در فلسطین و غزه، تاثیر منفی و مخربی بر روندهای صلح منطقه‌ای داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز