خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری:

رژیم صهیونیستی پس از طوفان الاقصی هیچ دستاوردی نداشته است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۶۵۵

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری گفت: رژیم صهیونیستی پس از طوفان الاقصی هیچ دستاوردی نداشته است و هیچ موفقیتی هم به دست نیاورده است.

به گزارش ایلنا، محمد حسن اختری در نشست مدیران پرورشی و کانون های فرهنگی ـ تربیتی آموزش و پرورش شهر تهران که در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، اظهار داشت: همکاری های خوبی را باوزارت آموزش و پرورش برای آگاه سازی، بصیرت افزایی و تربیت و پرورش دانش آموزان و فرهنگیان انجام داده ایم که باید حرکت های بیشتری را ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی حرکت ها برای فلسطین گسترش یافته است، افزود: عملیات طوفان الاقصی در پی جنایات بی شمار رژیم صهیونیست نسبت به مسجد الاقصی ایجاد شد که این رژیم منحوس هیچ دستاوردی نداشته است به طوری‌که بیش از 250 فرمانده آن ها به هلاکت رسیده است و بیش از 800 تانک آنها منهدم شده است.

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری با اشاره به اینکه امروز فعالیت برای حمایت از جبهه مقاومت فقط توسط ایران انجام نمی شود بلکه اندیشه مقاومت و ایستادگی در کل جهان ایجاد شده است، بیان کرد: امروز مردم غزه و فلسطین به حمایت و پشتیبانی نیاز دارند.

وی افزود: معلمان و دبیران و مجموعه آموزش وپرورش نقش مهمی در اصلاح فرد دارند که اصلاح فرد موجب اصلاح جامعه و اصلاح جامعه زمینه ظهور حکومت حضرت مهدی(عج) می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز