خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

تعداد شهدای حادثه تروریستی کرمان تا الان ۹۳ نفر است/ اعزام تیمی از تهران به کرمان برای تشکیل پرونده شهدا

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۲۴۹

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در مورد عزیزان شهید نیازمند یکسری کار اداری هستیم که تیمی از مرکز به استان اعزام شده که تشکیل پرونده انجام شود و امیدواریم تا قبل از اربعین حوزه خانواده شهدا تعیین و تکلیف شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران درباره آخرین آمار شهدای حادثه تروریستی کرمان گفت: تعداد شهدای ما تا الان ۹۳ نفر است منتها چند مجروح بد حال داریم و نمی‌توانیم بگوییم همین تعداد باقی می‌ماند ان‌شا‌الله خدا به آنها شفا دهد.

وی افزود: پزشکان عزیز و کادر درمان تلاش خود را کرده‌اند و امیدواریم به تعداد شهدا افزوده نشود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران یادآور شد: در مورد عزیزان شهید نیازمند یکسری کار اداری هستیم که تیمی از مرکز به استان اعزام شده که تشکیل پرونده انجام شود و امیدواریم تا قبل از اربعین حوزه خانواده شهدا تعیین و تکلیف شوند اما در رابطه با جانبازان چون هم تعدادشان بیشتر است و هم طول درمان دارند تا اتمام دوره درمان موضوع احراز و میزان درصد از کارافتادگی‌شان مشخص نخواهد شد، باید کاملا درمان به پایان برسد تا میزان معلولیت باقی مانده به عنوان از کارافتادگی از سوی کمیسیون پزشکی شناسایی شود.

وی در مورد ارائه خدمات الکترونیکی از سوی بنیاد شهید در پنجره واحد گفت: بنیاد شهید از دستگاه‌هایی است که ۱۰۰ درصد ارائه خدمات آن الکترونیکی شده است ولی هکی که پارسال انجام شد کار ما را به تأخیر انداخت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز